پکرمان ( گروه صنعتی بارز )

meysam2020

Well-Known Member
کاربر فعال
پژو پارسی که شده ۸۰ میلیون ..چهار تا چرخشم باید به ۲میلیون تومن میل کنه...
پرایدی که شده ۴۰ میلیون تومن...باید چهار تا چرخش بشه ۱ میلیون تومن (-:


هنوز تایر جای رشد ۵۰ درصدی داره..(-:

در اینده خواهیم دید چطور کد ب کد کنن رانت دارا...(-:


کمی فکر کنید ..ببینید تایر خودرو چند باید باشه (-: وقتی قیمت های خودرو اینقدر بالا رفته...

تایر های پژویی کومهو رو قیمت جدید بگیرید...تازه سال اینده اگه دلار گیر بیاد تایر خارجی هم گیر میاد (-:
 
آخرین ویرایش:

meysam2020

Well-Known Member
کاربر فعال
گوشت کیلیویی ۷۰ هزار تومان به مردم بیشتر فشار میاره یا تایر کیلیویی ۲۰ هزار تومان؟

کل نیاز کشور به تایر ۳۵۰ هزار تنه...که ۲۵۰ هزار تن در داخل تولید میشه..

کل نیاز گوشت حدودا ۸۰۰ هزار تن در ساله که..حدودا نیاز به واردات ۱۰۰ هزار تنی داریم..

(-:

سوال ما اینه دولت باید قیمت گوشت رو پایین نگه میداشت یا قیمت تایرو (-:

ایا تونست قیمت گوشت رو پایین نگه داره؟


سرانه مصرف گوشت سالانه هر ایرانی حدودا ۱۰ کیلوست...یعنی یک خانواده ۴ نفره در سال مصرفی حدودا ۴۰ کیلویی داره!!! که با گوشت کیلویی ۷۰ هزار تومان سالی تقریبا ۳ میلیون تومان گوشت میخره!

یک خانواده ۴ نفره هر سال نهایت دو حلقه تایر تعویض بکنه که با قیمت های فعلی میشه حدودا۵۰۰ هزار تومان (-:

حال سوال ما اینه کنترل قیمت گوشت مهم تره یا تایر!!"

800/000 * 70000*1000=56/000/000/000/000


نیاز سالانه ما ب گوشت الان سالی ۵۶ هزار میلیارد تومانه...و نیاز ما به تایر ؟؟
 
آخرین ویرایش:

bahari134

Member
کاربر فعال
اردر سنگین فروش رو 338 و خرید 100 هزار تایی در 335 و هدایت به سمت 330
 

meysam2020

Well-Known Member
کاربر فعال
به شدت کنترل میشه و نمیزارن حرکت کنه.....یعنی افراد غیر خودی حق ندارن وارد بشن....و هر وقت اونا بخوان باید خرید! کهع اون موقع هم احتمالا نزارن! در هر حال فعلا نباید اضافه کرد.......و دور وبرش اومد ....ولی تا 6 ماه اینده زیر نظرمون هست
 

محمد حسن ۵۹

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
به شدت کنترل میشه و نمیزارن حرکت کنه.....یعنی افراد غیر خودی حق ندارن وارد بشن....و هر وقت اونا بخوان باید خرید! کهع اون موقع هم احتمالا نزارن! در هر حال فعلا نباید اضافه کرد.......و دور وبرش اومد ....ولی تا 6 ماه اینده زیر نظرمون هست
وقت بخیر
واقعیت بازار اینکه وقتی سهمی رشد کرد تازه از امتیازات سهم مطلب نوشته می شود
امتیازات مثل:
مقبولیت بارز بین مصرف کنندگان

سود ده شدن کامل بارز کردستان
امکان افزایش صادرات از بارز کردستان
بالارفتن نرخ فروش بخصوص ماه اخیر
سه شیفته کار کردن خطوط تولید تایر رادیال سیمی
الان وقت خریده به نسبت زمانیکه سهم رشد کرده
حرفه ای باشید
 

meysam2020

Well-Known Member
کاربر فعال
پکرمان یک سال ارزش داره تماشاش کرد(-: نیازی نیست کسی به داد سهم خوب برسه.......

ما تا یک سال اینده ....چشم از سهام پالایش...تایر ...دارو... بر نمیداریم....

چون باید سال بعد همین موقع پولمان حداقل دوبل شده باشد....این وعده ای ایست که همه میدونن..این وقت سال ما بهشون میدیم..(-: و بارها دیدن ...

ازاسفند 97 تا خرداد 99 ....به راحتی در بورس میشه پولو دوبل کرد....به راحتی...با 15 ماه...به شرطی چند سهم خوب رو زیر نظر گرفت......

یکی از اون سهما پکرمان هست...
 

meysam2020

Well-Known Member
کاربر فعال
گزارش خودرونویس، احداث کارخانه لاستیک بارز کردستان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 88 به این استان است که با همت دست اندرکاران سال 92 پیش تولید روزانه آن با سه هزار حلقه آغاز شد.


این واحد بزرگ صنعتی در زمینی به مساحت 44 هکتار و با سرمایه گذاری 6 هزار و 273 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دهگلان احداث شد و دارای هفت سالن تولید است که پنجم فروردین سال 96 در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهوری به کردستان فار نهایی آن نیز افتتاح شد.

حال بعد از گذشت حدود دو سال از افتتاح رسمی این واحد صنعتی توسط محققان بومی و با بهره مندی از تجهیزات مدرن و مورد نیاز همچون دستگاه اکسترودر چهار کاناله، سیستم توزین اتوماتیک و بنبوری (دستگاه میکسر) تولید تایر سبز در این کارخانه آغاز شده است.
یکی از مولفه های ارزیابی تایرها در دنیا میزان آسیب آنها به محیط زیست است که مهمترین ویژگی تایر سبز به نسبت سایر تایرها کاهش آلودگی زیست محیطی است.

** تولید سالیانه چهار میلیون حلقه لاستیک در کردستان
مدیر عامل شرکت لاستیک بارز کردستان یکی از دستاوردهای این شرکت را بهره برداری از خط تولید تایر سبز برای نخستین بار در کشور اعلام کرد و گفت: اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان ملی استاندارد و دریافت گرید +B و طی کردن مراحل اخذ پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار در حوزه محصول نهایی از دیگر دستاوردهای این شرکت است.
میرسعید قاضی اظهار داشت: از دی ماه سال 95 تا آذر ماه سال 96 یک میلیون و 39 هزار و 336 حلقه لاستیک معادل 6 هزار و 641 تُن در کارخانه بارز کردستان تولید شد و این میزان از دی ماه سال گذشته تا آذر ماه امسال به حدود سه میلیون حلقه افزایش پیدا کرد.
وی ظرفیت اسمی کارخانه بارز کردستان را 44 هزار تُن لاستیک اعلام کرد و یادآور شد: در راستای این میزان تولید به 50 لیتر در ثانیه آب و 11 مگاوات برق و 960 نفر نیرو بطور مستقیم و دو هزار نفر بطور غیرمستقیم نیاز است.
مدیر عامل شرکت لاستیک بارز کردستان اضافه کرد: برای سال آینده قرار شده تولید این واحد به چهار میلیون حلقه لاستیک معادل 30 هزار تن برسد.
قاضی گفت: هفت کارخانه در کشور هم اکنون تایرهای سواری رادیال تولید می کنند که گروه صنعتی بارز در 9 ماه منتهی به آذر امسال 42 درصد این میزان را تولید و تامین کرده است.

** کاهش 30 درصدی مصرف سوخت خودرو
بخشی از مصرف سوخت خودرو به کیفیت تایر بر می گردد که کارشناسان امر معتقدند تایر سبز 20 تا 30 درصد مصرف سوخت را کاهش می دهد و 20 درصد هم فرسایش آن کمتر و در نتیجه طول عمر بیشتری نسبت به سایر تایرها دارد.
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تولید تایر سبز نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری داشت، اظهار داشت: امکانات نرم افزاری متشکل از فرمولاسیون و سخت افزاری هم مواد اولیه و ماشین آلات است.
سعید باباویسی افزود: به غیر از بارز کردستان هیچ کدام از تولید کنندگان تایر کشور نمی توانند تایر رادیال سبز تولید کنند چرا که هنوز امکانات آن را در اختیار ندارند.
وی با اشاره به اینکه آتیم هایی مختلفی در تولید تایر سبز دخیل است، گفت: یک آیتم بحث آمیزه کامپاند که متشکل از مواد پلیمری و شیمیایی و روغن و یک سری پر کننده مانند دوده و سلیکا است.
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان اضافه کرد: تعدادی از کارخانجات فقط روغن مورد استفاده در تولید تایر را تغییر داده و مدعی تولید تایر سبز می شوند و این در حالی است که برای تولید این محصول نیاز به دستگاه توزین اتوماتیک و میکسر مخصوص هست.
باباویسی اظهار داشت: در حال حاضر فقط کارخانه بارز کردستان در کشور مجهز به تجهیزات مذکور است و می توانیم بگوییم تایر سبز به معنای واقعی تنها در بارز کردستان تولید می شود.
وی به ویژگی های تایر سبز اشاره کرد و یادآور شد: تعاریف متفاوتی از تایر سبز می شود ولی آنچه توسط تایرسازهای دنیا بیشتر مطرح شده ایمنی و عملکرد خودرو با ترمز گیری بهتر و کاهش میزان مصرف سوخت و کاهش آلودگی محیط زیست است.
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان تاکید کرد: این دستاورد نتیجه تلاش گروه تحقیقاتی مجموعه بارز و همت متخصصان بومی استان کردستان است.

** مصرف آب کمتر در تولید تایر سبز
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: فرآیند تولید تایر سبز به گونه ای است که تا حدود 40 درصد از مصرف بخار را کاهش و در تولید آن آب کمتری مصرف می شود.
باباویسی از دیگر ویژگی های تایر سبز را کاهش 50 درصدی ضایعات محصول نهایی اعلام کرد و افزود: قابلیت دیگر کارخانه بارز کردستان امکان انجام 100 درصدی آزمون های نیرویی و بالانس تایر است.
تایرهای خارجی به نسبت تایرهای تولید داخل از قیمت بالاتری برخوردار هستند که دلیل آن هم بیشتر افزایش قیمت ارز و هزینه های گمرکی و دیگر موارد است،
اگر در گذشته مصرف کنندگان تایرهای خارجی دلیل استفاده از این محصول را کیفیت بالای آن عنوان می کردند امروزه کارخانجات داخلی از جمله بارز کردستان با تولید تایر سبز مدعی است که این نوع محصول رقیبی برای مشابه خارجی اش است.
این واحد تولیدی بر اساس نیاز بازار و بعد از بازاریابی که انجام می دهد به تناسب استقبال مشتریان میزان تولید این محصول را در برنامه خود خواهد گنجاند.
صادرات تایر سبز از دیگر برنامه های مدنظر و در اولویت کارخانه بارز کردستان است و اینگونه درصدد هستند مسیر ممنوع شده صادرات تایر را به روی تولید کنندگان این محصول گشوده تا بخشی از بازار کشورهای همسایه را در اختیار بگیرند.

--

صادرات تایر سبز...
 

محمد حسن ۵۹

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
گزارش خودرونویس، احداث کارخانه لاستیک بارز کردستان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 88 به این استان است که با همت دست اندرکاران سال 92 پیش تولید روزانه آن با سه هزار حلقه آغاز شد.


این واحد بزرگ صنعتی در زمینی به مساحت 44 هکتار و با سرمایه گذاری 6 هزار و 273 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دهگلان احداث شد و دارای هفت سالن تولید است که پنجم فروردین سال 96 در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهوری به کردستان فار نهایی آن نیز افتتاح شد.

حال بعد از گذشت حدود دو سال از افتتاح رسمی این واحد صنعتی توسط محققان بومی و با بهره مندی از تجهیزات مدرن و مورد نیاز همچون دستگاه اکسترودر چهار کاناله، سیستم توزین اتوماتیک و بنبوری (دستگاه میکسر) تولید تایر سبز در این کارخانه آغاز شده است.
یکی از مولفه های ارزیابی تایرها در دنیا میزان آسیب آنها به محیط زیست است که مهمترین ویژگی تایر سبز به نسبت سایر تایرها کاهش آلودگی زیست محیطی است.

** تولید سالیانه چهار میلیون حلقه لاستیک در کردستان
مدیر عامل شرکت لاستیک بارز کردستان یکی از دستاوردهای این شرکت را بهره برداری از خط تولید تایر سبز برای نخستین بار در کشور اعلام کرد و گفت: اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان ملی استاندارد و دریافت گرید +B و طی کردن مراحل اخذ پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار در حوزه محصول نهایی از دیگر دستاوردهای این شرکت است.
میرسعید قاضی اظهار داشت: از دی ماه سال 95 تا آذر ماه سال 96 یک میلیون و 39 هزار و 336 حلقه لاستیک معادل 6 هزار و 641 تُن در کارخانه بارز کردستان تولید شد و این میزان از دی ماه سال گذشته تا آذر ماه امسال به حدود سه میلیون حلقه افزایش پیدا کرد.
وی ظرفیت اسمی کارخانه بارز کردستان را 44 هزار تُن لاستیک اعلام کرد و یادآور شد: در راستای این میزان تولید به 50 لیتر در ثانیه آب و 11 مگاوات برق و 960 نفر نیرو بطور مستقیم و دو هزار نفر بطور غیرمستقیم نیاز است.
مدیر عامل شرکت لاستیک بارز کردستان اضافه کرد: برای سال آینده قرار شده تولید این واحد به چهار میلیون حلقه لاستیک معادل 30 هزار تن برسد.
قاضی گفت: هفت کارخانه در کشور هم اکنون تایرهای سواری رادیال تولید می کنند که گروه صنعتی بارز در 9 ماه منتهی به آذر امسال 42 درصد این میزان را تولید و تامین کرده است.

** کاهش 30 درصدی مصرف سوخت خودرو
بخشی از مصرف سوخت خودرو به کیفیت تایر بر می گردد که کارشناسان امر معتقدند تایر سبز 20 تا 30 درصد مصرف سوخت را کاهش می دهد و 20 درصد هم فرسایش آن کمتر و در نتیجه طول عمر بیشتری نسبت به سایر تایرها دارد.
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تولید تایر سبز نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری داشت، اظهار داشت: امکانات نرم افزاری متشکل از فرمولاسیون و سخت افزاری هم مواد اولیه و ماشین آلات است.
سعید باباویسی افزود: به غیر از بارز کردستان هیچ کدام از تولید کنندگان تایر کشور نمی توانند تایر رادیال سبز تولید کنند چرا که هنوز امکانات آن را در اختیار ندارند.
وی با اشاره به اینکه آتیم هایی مختلفی در تولید تایر سبز دخیل است، گفت: یک آیتم بحث آمیزه کامپاند که متشکل از مواد پلیمری و شیمیایی و روغن و یک سری پر کننده مانند دوده و سلیکا است.
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان اضافه کرد: تعدادی از کارخانجات فقط روغن مورد استفاده در تولید تایر را تغییر داده و مدعی تولید تایر سبز می شوند و این در حالی است که برای تولید این محصول نیاز به دستگاه توزین اتوماتیک و میکسر مخصوص هست.
باباویسی اظهار داشت: در حال حاضر فقط کارخانه بارز کردستان در کشور مجهز به تجهیزات مذکور است و می توانیم بگوییم تایر سبز به معنای واقعی تنها در بارز کردستان تولید می شود.
وی به ویژگی های تایر سبز اشاره کرد و یادآور شد: تعاریف متفاوتی از تایر سبز می شود ولی آنچه توسط تایرسازهای دنیا بیشتر مطرح شده ایمنی و عملکرد خودرو با ترمز گیری بهتر و کاهش میزان مصرف سوخت و کاهش آلودگی محیط زیست است.
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان تاکید کرد: این دستاورد نتیجه تلاش گروه تحقیقاتی مجموعه بارز و همت متخصصان بومی استان کردستان است.

** مصرف آب کمتر در تولید تایر سبز
مدیر تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: فرآیند تولید تایر سبز به گونه ای است که تا حدود 40 درصد از مصرف بخار را کاهش و در تولید آن آب کمتری مصرف می شود.
باباویسی از دیگر ویژگی های تایر سبز را کاهش 50 درصدی ضایعات محصول نهایی اعلام کرد و افزود: قابلیت دیگر کارخانه بارز کردستان امکان انجام 100 درصدی آزمون های نیرویی و بالانس تایر است.
تایرهای خارجی به نسبت تایرهای تولید داخل از قیمت بالاتری برخوردار هستند که دلیل آن هم بیشتر افزایش قیمت ارز و هزینه های گمرکی و دیگر موارد است،
اگر در گذشته مصرف کنندگان تایرهای خارجی دلیل استفاده از این محصول را کیفیت بالای آن عنوان می کردند امروزه کارخانجات داخلی از جمله بارز کردستان با تولید تایر سبز مدعی است که این نوع محصول رقیبی برای مشابه خارجی اش است.
این واحد تولیدی بر اساس نیاز بازار و بعد از بازاریابی که انجام می دهد به تناسب استقبال مشتریان میزان تولید این محصول را در برنامه خود خواهد گنجاند.
صادرات تایر سبز از دیگر برنامه های مدنظر و در اولویت کارخانه بارز کردستان است و اینگونه درصدد هستند مسیر ممنوع شده صادرات تایر را به روی تولید کنندگان این محصول گشوده تا بخشی از بازار کشورهای همسایه را در اختیار بگیرند.

--

صادرات تایر سبز...
البته اضافه کنم به مطالب فوق که هزینه این شرکت با لحاظ این موردکه زمین این کارخانه با قیمت بسیار پایین به شرکت اهدا شد
همچنین تجهیزات این شرکت با دلار سه هزاروچهارصدی تامین شده
تجهیزاتی بروز وغیر مستهلک
 

iman1360

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
آخه سهمي كه نه ماهه فقط 20 تومن سود ساخته و اونم كمتر از نه ماهه سال قبل مگه قيمتش بايد چند باشه؟ نكنه انتظار دارين 500 باشه؟ لاستيك قيمت گذاريش با موافق دولت هست و چون امسال افزايش نرخ گرفته بعيده حالا حالاها بتونه باز هم افزايش نرخ بگيره. اين رو هم در نظر بگيرين با افزايش قيمت بنزين در سال آينده هم ميزان استفاده از خودروها كاهش پيدا مي كنه و به تبع اون تقاضاي لاستيك هم كم ميشه. از طرفي همين افزايش قيمت سوخت باعث افزايش هزينه هاي اين شركت و ساير شركتها ميشه يعني در سال آينده حاشيه سود اغلب شركتهاي توليدي كاهش پيدا مي كنه
 

alireza6236

Well-Known Member
کاربر فعال
آخه سهمي كه نه ماهه فقط 20 تومن سود ساخته و اونم كمتر از نه ماهه سال قبل مگه قيمتش بايد چند باشه؟ نكنه انتظار دارين 500 باشه؟ لاستيك قيمت گذاريش با موافق دولت هست و چون امسال افزايش نرخ گرفته بعيده حالا حالاها بتونه باز هم افزايش نرخ بگيره. اين رو هم در نظر بگيرين با افزايش قيمت بنزين در سال آينده هم ميزان استفاده از خودروها كاهش پيدا مي كنه و به تبع اون تقاضاي لاستيك هم كم ميشه. از طرفي همين افزايش قيمت سوخت باعث افزايش هزينه هاي اين شركت و ساير شركتها ميشه يعني در سال آينده حاشيه سود اغلب شركتهاي توليدي كاهش پيدا مي كنه
خیلی عالی... از تذکر جنابعالی بی نهایت سپاسگذارم
 
بالا