مراحل پیگیری ثبت برند و علامت تجاری

sabtenobel

Member
کاربر فعال
عضو تازه
#1
مراحل پیگیری ثبت برند و علامت تجاری

معمولا برای اینکه یک برند ثبت شود مدت زمانی در نظر گرفته می شود . این مدت می تواند بسیار متفاوت باشد . مثلا برای طراحی برند ایده ها و تفکرات خالق آن است که تا به سرانجام نرسد نمی تواند رضایت او را برای ثبت برند فراهم نماید . خوب این مدت می تواند از بین یک هفته تا چند ماه متغیر باشد. پروسه ثبت برند هم ممکن است حدود 2 تا 3 ماه زمان نیاز داشته باشد….

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

تلفن : 02188770580
 

aava

New Member
عضو تازه
#2
مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند

برای اشخاص حقیقی:
ارایه کپی شناسنامه و کپی کارت ملی لازم است.

برای اشخاص حقوقی :
کپی روزنامه تاسیس و اخرین تغییرات شرکت، کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء، کارت بازرگانی( البته در صورتی که از حروف لاتین استفاده کرده باشید) باید ارایه شود.

نکته: در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود. ارایه ۱۰ نمونه برند درخواستی در ابعاد حداکثر ۱۰×۱۰ سانتی متر. در صورتی که برند شما ۳بعدی باشد می بایست از ۶ زاویه متفاوت به گونه ای که در مجموع نمونه ۳ بعدی را شامل شوند ارایه شود.ارایه مدارکی که مشخص کننده زمینه فعالیت شرکت شما باشد. نظیر جواز اعلامیه تاسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع و از این قبیل.

در صورتی که سوالی در رابطه با مدارک مورد نیاز ثبت برند و علائم تجاری دارید خوشحال می شویم به صورت رایگان مشاور شما باشیم. کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

شماره های تماس:

۰۹۱۵۴۴۲۲۱۴۹ ۰۵۱۳۷۶۱۱۸۰۰

بیشتر بخوانید:
پلمپ دفاتر تجاری
ثبت برند در بیرجند
 

aava

New Member
عضو تازه
#3
پلمپ دفاتر تجاری

چه کسانی ملزم به پلمپ دفاتر تجاری هستند؟
بر اساس ماده ۶ قانون تجارت،کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت جهت اظهار هزینه ها و درآمدهای خود به دفاتر پلمپ نیاز دارند.

دفاتر پلمپ به صورت دفتر کل و روزنامه می باشند که بر حسب کارکرد ۵۰-۱۰۰-۱۵۰برگی می باشند.

دفتر روزنامه چیست ؟
دفتر روزنامه، دفتری است که در آن ریز هزینه ها و سود و زیان به صورت روزانه وارد میشود.

دفتر کل چیست ؟
دفتر کل دفتری است که درآن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه به صورت هفتگی درآن وارد می شود.

پیشنهاد میکنیم ایم مطالب را از دست ندهید:
اخذ جواز تاسیس
اخذ کارت بازرگانی
ثبت برند بدون مجوز
 

aava

New Member
عضو تازه
#4
ایزو ISO 10015 با ISO 29993 چه تفاوتی دارد؟

تفاوت ایزو ISO 10015 با ایزو ISO 29993 در به روز بودن :
اولین تفاوت مربوط به سال ویرایش می باشد، ایزو ISO 10015 در سال ۱۹۹۹ منتشر شده و از آن موقع تا کنون ویرایشی نداشته، اما استاندارد ایزو ISO 29993 در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

تفاوت ایزو ISO 10015 با ایزو ISO 29993 در نوع :
ایزو ISO 10015 الزامات نیست و به صورت guidelines (خطوط راهنما) منتشر شده است، اما استاندارد ایزو ISO 29993 استانداردی است که Requirements یا الزمات در آن درج شده و قابل ممیزی جهت صدور گواهینامه می باشد.

تفاوت ایزو ISO 10015 با ایزو ISO 29993 در موضوع :
ایزو ISO 10015 در مورد آموزش می باشد، اما ایزو ISO 29993 به موضوعی فراتر از آموزش پرداخته، موضوعی که اکنون در دنیا اقبال بیشتری دارد، این استاندارد به موضوع یادگیری می پردازد.

این مطالب را از دست ندهید:
خدمات مالیاتی
اخذ گرید در مشهد
اخذ مجوز اینماد
خدمات حسابداری
 
بالا