شنيدن صداي بازار

yalda144

New Member
عضو تازه
#1



سال 2009 | 205 صفحه | ISBN: 9781420093308 | 2 MB |



[TABLE="class: outer_border, width: 150, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]دانلود کتاب[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


معرفي:
به‌طور معمول، وقتي شرکت‌ها مي‌خواهند محصولات خود را بهبود بخشند، به‌ سراغ مشتري‌هاي خود مي‌روند. اما چرا بيشتر پيش نمي‌روند و تمام بازار را کاوش نمي‌کنند؟
Eric Reidenbach در کتاب روشنگر “شنيدن صداي بازار” فراتر از “صداي مشتري” پيش مي‌رود و بسياري از مشاوران شما را با مفهوم پيشگامانه صداي بازار آشنا مي‌کنند.
شما نيز مانند بسياري از افراد کسب و کار در اين بازار جهاني، در جستجوي فرصتي براي افزايش سهم بازار خود هستيد. دکتر Reidenbach در اين کتاب، به شما نحوه شناسايي و دريافت صداي بازار و سپس استفاده از آن داده‌ها و يک درک جديد از آن براي ايجاد سازماني متمرکز در بازار را آموزش مي‌دهد.


[HR][/HR]
جامعه وقتى فرزانگى و سعادت مى‌يابد که مطالعه، کار روزانه‌اش باشد. "سقراط"
 
بالا