خساپا ( سایپا )

Mr.Optimist

Well-Known Member
کاربر فعال
دوست عزیز سهامداران هیچ نقشی در وزارت این مردک نداشتند بنابر این ایشون جانب نمایندگان و دوستان دلالشان را میگیرد که هشت ماهه میجنگند تا قیمت خودرو در کارخانه بالا نره تاماشینها را بگیرند دو برابر در بازار بفروشند سهامدار و مردم پشیزی ارزش برای این مردک ندارند
کاملا درسته. اتفاقا خبرنگاربهش گفت که کسانیکه تعداد زیاد ماشین ثبتنام کردن یکی به قیمت قبل بقیرو با افزایش قیمت تحویل بدن که دلالها پول یامفت گیرشون نیاد ولی وزیر گفت نه نمیشه باید هر کی هر تعداد ثبتنام کرده بدون افزایش قیمت تحویل داده بشه. کلا دولت و سیستم دلال پرور هست و نون دراوردن حلال دیگه واقعا مشکل و یجورایی غیر ممکن شده.
 
آخرین ویرایش:

lovelykid

Well-Known Member
کاربر فعال
شما تحویل های اسفند ماه سال 97 و سال بعد را حساب کند
بدبین

هر روز قیمت خودرو داره بالا میره
دلیل بالا رفتن قیمت خودرو کاهش تولید و کاهش عرضه به بازار است که متاسفانه ادامه دار خواهد بود. انشالله به زودی آقایون از خر شیطان پایین بیایند و برجام 2 را آغاز کنند و با زندگی 80 میلیون آدم بازی نکنند.
 

شمال

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
دلیل بالا رفتن قیمت خودرو کاهش تولید و کاهش عرضه به بازار است که متاسفانه ادامه دار خواهد بود. انشالله به زودی آقایون از خر شیطان پایین بیایند و برجام 2 را آغاز کنند و با زندگی 80 میلیون آدم بازی نکنند.
با استارت برجام 2 گروه خودروی پرواز میکنند
 

lovelykid

Well-Known Member
کاربر فعال
تا کجا میخاد افت کنه؟
محکمترین حمایت سایپا محدوده ۱۰۳ الی ۱۰۶ تومنه که چند روز پیش به این محدوده رسید و برگشت اما تا الان نسبت خریدار به فروشنده اصلا جالب نبوده و به نظر میاد در صورت بی پولی فعلی بازار این حمایت هم تا آخر سال از دست بره. کف سایپا محدوده ۸۰ تومنه
 

شمال

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
محکمترین حمایت سایپا محدوده ۱۰۳ الی ۱۰۶ تومنه که چند روز پیش به این محدوده رسید و برگشت اما تا الان نسبت خریدار به فروشنده اصلا جالب نبوده و به نظر میاد در صورت بی پولی فعلی بازار این حمایت هم تا آخر سال از دست بره. کف سایپا محدوده ۸۰ تومنه
الکی میگی
 

شمال

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳


مهر خبر می‌دهد؛
جزئیات دستور بانک مرکزی برای پرداخت وام به قطعه‌سازان

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل ۱۲ بانک دولتی و خصوصی، شرایط و ضوابط پرداخت وام دولتی به خودروسازان برای پرداخت مطالبات آنها به قطعه‌سازان را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در نامه‌ای به بانکهای عامل شرکت کننده در کنسرسیوم پرداخت تسهیلات به خودروسازان، پرداخت و مساعدت حداکثری با قطعه‌سازان معرفی شده از سوی خودروسازان را مورد تاکید قرار داد. ضمن اینکه در این نامه، شرایط اعطای وام به قطعه‌سازان نیز ذکر شده است. خبرگزاری مهر تصویر این نامه را منتشر کرده است:









کد خبر 4537221
 

lovelykid

Well-Known Member
کاربر فعال
یک نکته ای که در مورد تسهیلات بیان نمیشه اینکه این تسهیلات با چند درصد سود داره به خودروسازان داده میشه؟ 4% یا 14% یا 24% یا 34% و الی آخر؟
در کل این گرچه نکته مثبتی در جهت پرداخت بدهی ها به قطعه سازان به شمار میره و میتونه احتمالا روند تولید رو افزایش بده اما باید توجه کرد که یه هزینه مالی جدید هم به صورت های مالی خودروسازان اضافه شد که تا سالهای سال اگه سودی هم حاصل بشه رو خواهد خورد!
پ. ن : برای من این سئوال هم مطرحه که این همه پول پیش فروش کجا رفت؟! سایپا و ایران خودرویی که پول خودروهای سال 98 رو هم گرفتند الان هیچی در بساط ندارند و باید وام بگیرند بابت بدهی ها؟! این پول ها کجا رفت؟! شاید به همین دلیل قیمت ها رو برگردوندن سرجاش. چون اگه مردم انصراف میدادند اینا از کجا میخواستن پول بیارند تا پول مردم رو پس بدن؟ تازه نکته جالب اینکه اینها تمام قطعات نیمه اول سال رو با ارز 4200 خریده بودند. به قول اون مرحوم جهرودی انبارها پره و نیاز تا آخر سال رو خریدیم (به قبر پدرش ... با این .... بزرگ کردنش)
 

14318

Well-Known Member
کاربر فعال
این هفته، هفته خودرویی ها خواهد بود و انشاالله از فردا موتور آنها روشن خواهد شد.
ايا اين موتور آنقدري گرم خواهد شد كه ضرر و زيان سهامداران قديمي و وفادار سهم را جبران نمايد؟؟ ترسم اين هست كه دور موتور از هفته هاي قبل هم كمتر شود اينجا ايران است!!!!!
 

حمیدرضا اسکندری

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
بازار پایه سراسر فرصت و مستعد رشد می باشد. همیشه پول پشت سر ریسک کردن است. نظارت بیشتر برای بازار ج شاید لازم باشد تا جلوی رشد ۴۰ درصدی روزانه سهمی مثل تپولا گرفته شود. و برای افزایش قیمت در بازار ج هم میخواهند محدودیت نوسان بگذارند.

یک عده افراد سودجو در رسانه های پر مخاطب بورسی دقیقا ۴ ماه پیش هم همین شایعه را درست کردن که میتونین سابقه آنرا جستجو کنید و بعد از یک روز منفی خوردن و جمع کردن سهمهای مستعد همچون فبیرا و چند سهم دیگر در قیمتهای پایین یک سود چند صد درصدی برای خودشان شناسایی کردند.
در صورتی که مسولین سازمان بورس همه این خبر را تکذیب کرده اند.


ولیکن این بازیگردانان رسانه ها سهام مورد نظر خود را مفت از چنگ سهامدار بیچاره خارج کردند.سهام با ارزش خود را نگهداری کنید.
فردا هم خواهید دید چگونه سهام بازار پایه حجم میخورد. سهمهای زیادی در این بازار هستند که شدیدا مورد استقبال بازار و سهامداران هستند چون بزودی وارد بازار اصلی خواهند شد و خیلی از شرکت ها افزایش سرمایه های چندصد درصدی پیش رو دارند .
در بازار ب شرکتهای قدرتمند و بزرگی وجود داره از قبیل خودرو سازها و پتروشیمی ها و .... که همه اکثر بخاطر اختلاف در گزارشهای ارسالی به این بازار منتقل شدند و بعد رفع ابهام هر لحظه ممکنه به بازار اصلی برگردن.
اگر نظارتی هم باشه که البته قطعا باید نظارت باشه در مورد بازار ج هستش.این بازار شدیدا به محدودیت دامنه نوسان نیاز دارد
بازار پایه سراسر فرصت و مستعد رشد می باشد. همیشه پول پشت سر ریسک کردن است. نظارت بیشتر برای بازار ج شاید لازم باشد تا جلوی رشد ۴۰ درصدی روزانه سهمی مثل تپولا گرفته شود. و برای افزایش قیمت در بازار ج هم میخواهند محدودیت نوسان بگذارند.

یک عده افراد سودجو در رسانه های پر مخاطب بورسی دقیقا ۴ ماه پیش هم همین شایعه را درست کردن که میتونین سابقه آنرا جستجو کنید و بعد از یک روز منفی خوردن و جمع کردن سهمهای مستعد همچون فبیرا و چند سهم دیگر در قیمتهای پایین یک سود چند صد درصدی برای خودشان شناسایی کردند.
در صورتی که مسولین سازمان بورس همه این خبر را تکذیب کرده اند.


ولیکن این بازیگردانان رسانه ها سهام مورد نظر خود را مفت از چنگ سهامدار بیچاره خارج کردند.سهام با ارزش خود را نگهداری کنید.
فردا هم خواهید دید چگونه سهام بازار پایه حجم میخورد. سهمهای زیادی در این بازار هستند که شدیدا مورد استقبال بازار و سهامداران هستند چون بزودی وارد بازار اصلی خواهند شد و خیلی از شرکت ها افزایش سرمایه های چندصد درصدی پیش رو دارند .
در بازار ب شرکتهای قدرتمند و بزرگی وجود داره از قبیل خودرو سازها و پتروشیمی ها و .... که همه اکثر بخاطر اختلاف در گزارشهای ارسالی به این بازار منتقل شدند و بعد رفع ابهام هر لحظه ممکنه به بازار اصلی برگردن.
اگر نظارتی هم باشه که البته قطعا باید نظارت باشه در مورد بازار ج هستش.این بازار شدیدا به محدودیت دامنه نوسان نیاز دارد
خخخخ.خسته نشدی از اینهمه اراجیف!!!!شده تا حالا یه بار بازار رو فرصت فروش بدونی؟رباتی؟با فونت مسخره و کلمات فیک آزار دهنده ات فقط طبق روال همیشگی فرصت خرید میدونی.حیف نت که حروم خوندن خزعبلاتت بشه.برو تو زباله دان چشمپوشی
 

raoufi

Well-Known Member
کاربر فعال
پسهند(لاستیک سهند) فردا از مقاومتش عبور کنه عدد های جالبی را به خود احتمالا خواهد گرفت

دم عید هست و مسافرت دلار گرون و سفر خارجی گرونتر و نمی تونی بری مسافرت خارجی مجبوری با ماشین خودت بری و اینکه لاستیک خارجی اصلا نیست و محصول داخلی را به چشمات می کشی برای خرید و فروش شرکت رندوم توی این 2ماه خیلی میره بالا
این پیشنهاد مبنای خرید نمی باشد و فقط در جهت اطلاع دوستان عرض شد
 

ak119

Well-Known Member
کاربر فعال
عضو تازه
پسهند(لاستیک سهند) فردا از مقاومتش عبور کنه عدد های جالبی را به خود احتمالا خواهد گرفت

دم عید هست و مسافرت دلار گرون و سفر خارجی گرونتر و نمی تونی بری مسافرت خارجی مجبوری با ماشین خودت بری و اینکه لاستیک خارجی اصلا نیست و محصول داخلی را به چشمات می کشی برای خرید و فروش شرکت رندوم توی این 2ماه خیلی میره بالا
این پیشنهاد مبنای خرید نمی باشد و فقط در جهت اطلاع دوستان عرض شد
فهم و شعور والله چیز خوبیه دوست عزیز به والله چیز خوبیه یکم در موردش مطالعه کن تو رو خدا تو رو جون هر کی دوست داری به فهم و شعورت برس!
 

*تيسابه لينگ*

Well-Known Member
کاربر فعال
پسهند(لاستیک سهند) فردا از مقاومتش عبور کنه عدد های جالبی را به خود احتمالا خواهد گرفت

دم عید هست و مسافرت دلار گرون و سفر خارجی گرونتر و نمی تونی بری مسافرت خارجی مجبوری با ماشین خودت بری و اینکه لاستیک خارجی اصلا نیست و محصول داخلی را به چشمات می کشی برای خرید و فروش شرکت رندوم توی این 2ماه خیلی میره بالا
این پیشنهاد مبنای خرید نمی باشد و فقط در جهت اطلاع دوستان عرض شد
خدایا منو ببخش که مجبور شدم ناخواسته دقیقه ای از عمرم را که به من عطا کردی صرف خواندن این نوشته کنم.:rolleyes:
 

Mr.Optimist

Well-Known Member
کاربر فعال
وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرد
معاون حقوقی وزارت دفاع گفت: اگر شرکت‌های خودروسازی توان تولید خودروهای باکیفیت و داخلی را ندارند وزارت دفاع آماده است تمام توان و دانش نظامی در تولید خودرویی را در اختیار آنان قرار دهد.


به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل فارس، رضا طلایی‌نیک در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با بیان اینکه دشمن جلوگیری از پیشرفت انقلاب را نشانه گرفته، گفت: اگر شرکت‌های خودروسازی توان تولید خودروهای باکیفیت و داخلی را ندارند وزارت دفاع آماده است تا تمام توان و دانش نظامی در تولید خودرویی را در اختیار آنان قرار دهد.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد نیازهای دفاعی توسط نیروهای داخل تولید می‌شود، افزود: با بودجه کم نظامی پیشرفته‌ترین پهبادها، موشک‌ها و سلاح‌های نظامی توسط مهندسان و دانشمندان جوان داخلی تولید شده است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اقتصادی فراهم‌شده ولی هنوز نتوانستیم اثر آن را در زندگی مردم ایجاد کنیم، گفت: باید زیرساخت‌ها و علم و دانش موجود جاری شود تا مردم اثر آن را ببینند کما اینکه پیشرفت یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر انقلاب است که باید به آن توجه ویژه شود.هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را ندارد،هنوز هم نابسامانی‌های معیشتی داریم ولی زمینه رشد و پیشرفت نیز وجود دارد.
طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه اکثر مسئولان به فکر بهبود معیشت هستند،گفت: این‌گونه نیست که مسئولان اهل زراندوزی باشند ولی دولت باید از ظرفیت مردم به‌خوبی استفاده کند و در مقابل در این مسیر مثل همیشه همراه باشند.
برای شروع پیشنهاد میکنم فعلا بیایین سهامشونو بخرین و اجازه ندین دشمنان کشور و ملت با پایین کشیدن قیمت سهام بیش از این کارخانجات کشورو بی ارزش کنن.
 
آخرین ویرایش:
بالا