خاذین ( سایپا آذین )

raoufi

Well-Known Member
کاربر فعال
ای کلک خوب قدرتی گرفتی با روکش هایی که با دلار ارزون خریدی و حالا داری روی پرایدا میزاری و با قیمت4برابر می فروشی به خودرو ساز ها و تمام شده ی خودرو سازهارا بالا بردی شما و چندتا شرکت تولیدی قطعه سازی دیگه و باعث شدی افزایش نرخ بگیرند
هدف 700تو سرت داری کلک;);););)
 

raoufi

Well-Known Member
کاربر فعال
فوری
....
...
..
.

قندی و خودرویی و لاستیکی و ساختمانی و غذایی و بیمه و بانکی وبعضی از دارویی ها و برقی ها ودامپروری و لوازم خانگی و آی تی ها وکاغذی فقط دور مدار اینا صحبت کنید البته خبرهای خوبی از فنوال هم شنیدم
 

persian2012

Well-Known Member
کاربر فعال
فکر نمیکردم این سهم پیج هم داشته باشه
این سهم با این حجم معاملات سالی یکبار هم پیجش بالا نمیاد
این نشون میده هرکسی هم توی این سهم فعال نیست
 

Mr.Optimist

Well-Known Member
کاربر فعال
چند نظر از سهامداران خودرویی:

شوریده
afshinaakk1378

#خساپا #خودرو #خپارس #خزامیا دیگه دیره فساد تمام مملکتو گرفته هیچکس هم نمیتونه کاری کنه برای هرکاری که شما بکنی یک راه فرار گذاشتن چون همه سران مثل زنجیر بهم وصل هستن...تنها راه نجات مردم ایران ریشه کنی آن از بالا ولاغیر
RM
rm3325@

#خساپا بهمن خونین جاویدان بازار شد خونینی حالا
جمشید طاهریان
jamshid6020@

#خساپا لعنت به هرچی سهم خورویی. خسته شدم واقعا
bijan
keya@

#خساپا خجالت آوره برا مدیران بی لیاقت سایپا 100 تومانی
London
astonmartin@

#خساپا اگر دا ع ش ایران را با بمب اتم هم بزند به اندازه فساد مدیران دولتی به ایران خیانت نکرده است.پمپئو وقتی می گوید 40 سال شکست واقعا 40 سال شکست...... تمام سه قوه مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بورس کردند و این هم نتیجه اعتماد به دولتی ها. کدام حمایت.گندم و گوشت ایرانی را صادر می کنند و مردم را در صف گوشت برزیلی جمع کرده و نان با گندم تراریخته امریکایی به ملت می دهند....... #ذوب #خودرو #انرژی3 #لوتوس

سعید مهیاری
saeed861

#خساپا مردم پیش بینی بازار مثبت داشتن ولی اینها چون مردم آزارن و مریض بازار رو منفی کردن

برانازار هونک
lor@

#خساپا واران بافت برای اقتصاد اصولی این حرف زده نه برای مافیا نظام ظالم ایران که پراید آشغال به عراقی میده 20 تومن خودش میسازه 30 تومن و به ملت خودش میده 40 تومن البته به قول مسعود ده نمکی شوریده چون که عراق جنگ زده است

برانازار هونکی
lor@

#خساپا اگر سال 94 پراید مدل 85 میخریدم تا الان کلی باهاش دور میزیدم الان 2 برابر قیمت هم میفروختم اش سود میکردم .. این چه بدبختی که نظام خودروسازی سر این ملت در میارن لعنت خداوند متعال بر رائفی پور

محمود عسگری
asgari28@

#خساپا واقعا عجیبه دست رو هر چی بذاری تو سوپری دو برابر شده یا علاوه بر دو برابر شدن قیمت فروشش به قیمت بالاتر از قیمت روی کالا هست و میگن چاپ قیمت قدیمی بوده و ... حالا سهام باید اینقدر نزول کنه ...
 

سعید کیوان

Well-Known Member
کاربر فعال
انگار چندتا حقیقی سنگین فروشنده هستند... من موندم اینا چند خریدند دارن ۲۲۰ اینطوری میفروشند...
به هر حال سهم به سطوح مقاومتی رسیده و بزودی باید شاهد برگشت روند باشیم...
 

nazary1356

Well-Known Member
کاربر فعال
انگار چندتا حقیقی سنگین فروشنده هستند... من موندم اینا چند خریدند دارن ۲۲۰ اینطوری میفروشند...
به هر حال سهم به سطوح مقاومتی رسیده و بزودی باید شاهد برگشت روند باشیم...
سطوح مقاومتی یا حمایتی ؟
 

mardbozorg

Well-Known Member
کاربر فعال
#خاذین آپدیت

وقتی یه سهمی شارپ بالا میره و بعد شارپ سقوط میکنه بهترین ابزار برای بدست آوردن نقاط حمایتی مهم ابزار فیبوناچی هست...در اعداد فیبوناچی عدد طلایی 61.8 رو تمام چارتیست ها به عنوان کف سهم در ریزشها مورد بررسی قرار میدن...در فیبوناچی ابتدای موج و انتهای موج رو تعیین و اعداد فیبوناچی بر روی چارت مشخص میشه...در چارت خاذین واضح میبینید که عدد طلایی 61.8 در باند 215 تا 20 قرار گرفته...علاوه بر اون یه حمایت افقی بسیار محکم در 205 دیده میشه...بین 205 و 220 تومن یک باکس حمایتی بسیار مهم بوجود اومده که در چارت میتونید ببینید...
 

پیوست ها

Mr.Optimist

Well-Known Member
کاربر فعال
شبکه خبر الان. وزیر صنعت گفتگو - زنگ بزنید و اعتراض به تحمیل ضرر زدن به سهامداران خرد تلفن 27866000
 
آخرین ویرایش:

mardbozorg

Well-Known Member
کاربر فعال
#خاذین آپدیت

وقتی یه سهمی شارپ بالا میره و بعد شارپ سقوط میکنه بهترین ابزار برای بدست آوردن نقاط حمایتی مهم ابزار فیبوناچی هست...در اعداد فیبوناچی عدد طلایی 61.8 رو تمام چارتیست ها به عنوان کف سهم در ریزشها مورد بررسی قرار میدن...در فیبوناچی ابتدای موج و انتهای موج رو تعیین و اعداد فیبوناچی بر روی چارت مشخص میشه...در چارت خاذین واضح میبینید که عدد طلایی 61.8 در باند 215 تا 20 قرار گرفته...علاوه بر اون یه حمایت افقی بسیار محکم در 205 دیده میشه...بین 205 و 220 تومن یک باکس حمایتی بسیار مهم بوجود اومده که در چارت میتونید ببینید...


خودتون دیدید این تحلیل خطا نداشت...از فیبوی 61 برگشت...حالا اولین مقاومت مهم سر راهش 265 هست که هم منطبق بر فیبوی 50 هست و هم یه خط حمایت افقی روی این عدد هست که میتونیم پولبک به این خط در نظر بگیریم


پس تا 265 با سهم هستیم و این منفی ها فرصت خرید تلقی میشه


ضمن اینکه روز یکشنبه بسیار خوب حوالی 225 رو خریدن و تا 227 هم جمع کردن اواخر وقت
 

وازگن

New Member
عضو تازه
[TD="colspan: 2"]مدیر مهندسی طراحی سایپاآذین تشریح کرد؛
صندلی تیبا 211 چگونه طراحی شد؟

مدیر مهندسی طراحی سایپاآذین در خصوص صندلی های خودروی تیبا 211 اظهار داشت گروه خودروسازی سایپا ساخت این محصول را با توجه به نیاز بازار و استقبال قشر جوان از خودروی تیبای هاچ بک اغاز نمود و طراحی و ساخت مجموعه صندلی این خودرو نیز به شرکت سایپاآذین واگذار شد. در ابتدا شرکت سایپا اذین نیز برای طراحی صندلی این خودرو با چند کشور خارجی وارد مذاکره شد تا از آنها به عنوان شریک فنی بهره گیرد. سرانجام یک شرکت ایتالیایی برای همکاری انتخاب و طراحی صندلی خودروی تیبا 211 آغاز شد.
شهرام سپهریان با بیان اینکه طراحی این محصول نزدیک به یکسال و نیم به طول انجامید، اظهار داشت: ورود صنعت خودرو به شرایط تحریم و مشکلات موجود از یک سو و اختلالات پرداخت وجوه و همچنین موارد فنی بدنه خودروی تیبا و استاندارد بالای در نظر گرفته شده برای این خودرو سبب شد تا پروژه طراحی و ساخت صندلی این خودرو با تغییرات زیاد انجام شود. اما سرانجام با همکاری مرکز نوآوری شرکت سایپا و رد و بدل اطلاعات، کار ساخت صندلی اغاز شد.
وی در ادامه صندلی تیبا 211 را اولین تجربه رسمی طراحی صندلی با استانداردهای روز اروپا در سایپاآذین دانست و افزود: پروژه تیبا یکی از سنگین ترین مباحث طراحی صندلی در مجموعه سایپا آذین بود که با تلاش های صورت گرفته، مجموعه مهندسی طراحی توانست به خوبی از پس کار طراحی این محصول برآمده و آن را به بهره برداری برساند.
مدیر مهندسی طراحی سایپاآذین درباره قابلیت های منحصر به فرد صندلی های تیبا 211 عنوان کرد: صندلی تیبا 211 تستهای سختگیرانه ای را بر اساس اخرین استاندارد اروپا پاس کرد که از جمله آنها می توان به تست بار صندوق عقب اشاره کرد. این محصول تنها صندلی است که در گروه سایپا دارای کمربند وسط و قلاب صندلی کودک است. بدین صورت این خودرو قابلیت 3 سرنشین در صندلی عقب را دارا بوده و قابلیت تا شدن را نیز دارد.
سپهریان در پاسخ به این سوال که آیا قابلیت طراحی داخلی این صندلی ها موجود بود یا خیر، خاطر نشان کرد: زمان آغاز کار طراحی این پروژه، دانش طراحی صندلی در شرکت سایپا آذین به اندازه فعلی وجود نداشت. و با انجام این پروژه دانش بسیار خوبی در شرکت ایجاد شد از سوی دیگر نیز این پروژه جزو پروژه های حساس سایپاآذین بود. و به جهت بهره گیری از استانداردهای روز دنیا در دانش طراحی ضروری بود همکار با تجربه مناسب در کار طراحی با شرکت سایپا اذین همکاری کند بدین لحاظ از پیمانکار معتبر باید برای انجام این کار بهره گیری میشد .
وی یادآور شد: این صندلی تست های اولیه را در کشور ایتالیا پاس کرد و تست های صندلی روی خودرو نیز در کشور چک انجام گرفت. بعضی از تست ها نیز در مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت سایپا انجام شد. خوشبختانه تمام تست ها نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شده و مجوز مصرف روی خودروهای تجاری را نیز دریافت کرد.
سپهریان در بخش پایانی اظهارات خود درخصوص میزان تولید صندلی های تیبا 211 عنوان کرد: برنامه ما این است که تا پایان سال 93 به تولید روزانه 300 دستگاه برسیم.
 

mhjtalarebourse

Well-Known Member
کاربر فعال
خاذین اکنون جای خوبی است. امروز هجدهم اسفند ۱۸۸۰ ریال قیمت داشت. که خوب است. فردا یک نماد دیگر احتمالا مانند این خوب خواهد شد. که معرفی می‌کنم.... نه.... بگذار همین‌جا معرفی کنم: وبیمه. یا علی.
 
بالا