آموزش تحلیل بنیادی سهام رهاورد نوین


صفحه 383 از 516 اولاول ... 283333373381382383384385393433483 ... آخرآخر
نمايش نتايج 5,731 به 5,745 از 7728
  1. #5731
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    شهر
    تهران
    پست ها
    2,347
    تشکر
    5,488
    تشکرها: 6,467 بار در 1,818 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    10

    پيش گزيده

    نوشته اصلی توسط باربد [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ]
    برای خاور در چند روز گذشته خبری منتشر شد که کما بیش دوستان خبر دارد
    یک قرار داد برای تولید بی ار تی
    با براوردی که یکی از دوستان داشته گویا این بی ار تی ها هر کدام حدود 800 میلیون قیمت دارند
    خوب فکر کنم میشه متوجه شد بزودی چرا بازار خاور را جدی تر خواهد گرفت
    امروز هم اگر دقت کرده باشید
    بازار خودرو را از سایپا بهتر میخرید
    به نظرم روی این گروه باید کمی مهربانتر بود
    همیشه پازلی که حل نشده جذابیت بیشتری دارد تا زمانی که حل شود
    وقتی حل شود دیگر قیمتهای اینجا نخواهند بود
    منتظر بازگشایی خاور در یک بازار خوب هستم



    چهارشنبه ۰۲ مرداد ۹۲, ۱۴:۴۲
    [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ]

    [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ]



    از خاور 87 تا 90 تومانی (زمان خرید بنده ) تا خاور 110 تومانی (فردا )
    چند صباحی گذشته و کم کم باید دنبال خانه های کوچک و بزرگ بیشتری از پازل چند تیکه خودرویی ها بود
    اینکه سایپا تعدیل منفی میده و مثبت باز میشه
    یعنی با روند دوست باشیم
    اینکه میگم در مجمع خاور این بود و ان بود و مفت نمیارزه و بعدش حتی متعادل بودن را هم به خودش نمیبینه
    یعنی هر چه هست روند این است باید با روند دوست بود
    خاور از دید بنده فردا روز مهمی داره
    یعنی 110 تا 112 تومان رد کنه من یکی نزدیک 140 تا 150 ( بعدا دقیقش را عرض میکنم ) منتظرشم

    اما زمزنه هایی از ازاد سازی نرخ خودرو به گوش می رشد
    زمزمه هایی که گویا راهی جز به حقیقت پیوشتن ندارند
    وقتی شورای رقابت نرخنامه میده و بعد میبینیم کسی توان اجرایی کردن ان را ندارد و بعد از یکی دو روز شورای رقابلت کاملا حرفش را عوض میکند
    بدانید در پس پرده اخباری در جریان است و من و شما بی خبر

    به نظرم دنبال خانه های دیگر این پازل باشید

    تا وقتی یک پازل حل نشده حل کردنش جذابیت دارد نه وقتی معما حل شد

  2. 1 كاربر به خاطر اين پست از masiha تشكر كرده است:


  3. # ADS
    نمایش دهنده تبلیغات
    تاريخ عضويت
    -
    شهر
    -
    پست ها
    -


    آموزش تحلیل بنیادی سهام
     

  4. #5732
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    شهر
    تهران
    پست ها
    2,347
    تشکر
    5,488
    تشکرها: 6,467 بار در 1,818 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    10

    پيش گزيده

    مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در مجمع عادی سالیانه عنوان کرد:
    تنوع محصولات، نوید بخش افزایش سود در سال جدید
    برنامه ریزی های صورت پذیرفته در دو سال گذشته در ارتباط با طراحی محصولات جدید و توسعه همکاری با دیگر شرکت های خودرو ساز تجاری خارجی با هدف ایجاد تنوع محصولات، در سال 91 به ثمر نشست که بحول و قوه الهی آغازی خواهد بود برای کسب مزیت رقابتی در سال جدید و انشاء اله نوید بخش افزایش سود و بازده حقوق صاحبان سهام در سال 92 خواهد بود.
    جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رأس ساعت 9:30 روز پنج شنبه مورخ 1392.04.27 درمحل بلوار شهدای ایران خودرو دیزل سالن اجتماعات با حضور اکثریت آراء سهامداران برگزار شد.
    ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور آقای مهری به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقای ملکی و خانم خلیلی و به دبیری آقای مرادی تشکیل شد.
    همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.
    مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط آقای یکه زارع و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.
    1- تصویب صورتهای مالی منتهی به سال مالی 1391.12.30
    2- انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت
    3- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار
    حاشیه مجمع
    سال 1391 سالی متفاوت برای کشور و گروه صنعتی ایران خودرو دیزل بود، چالش های بین المللی، مشکلات ناشی از تحریم های مغرضانه، افزایش نرخ ارز، افزایش تورم، رکود اقتصادی و ... از جمله مواردی هستند که بر فعالیت کلیه صنایع تولیدی کشور تأثیر بسزایی داشته و ایران خودرو دیزل نیز با زنجیره ای از چالش های فراوان محیطی ناشی از این عوامل مواجه بوده است. عدم اختصاص منابع ارزی با نرخ ارز مرجع، کاهش میزان گشایش اعتبارات اسنادی، اختلاف مستمر در نقل و انتقال پول از نظام بانکی، افزایش هزینه های تولید، قسمتی از موارد غیر قابل کنترل و تحمیل شده به شرکت می باشد.
    با این وجود، شرکت با در پیش گرفتن سیاستها و برنامه های راهبردی همسو با چشم انداز و رسالت خود، توانست عملکرد نسبتاً مطلوبی با توجه به شرایط موجود آنچنان که شایسته نام ایران خودرو می باشد؛ به منصه ظهور رساند.
    کاهش اجباری تولید، فرصتی محدود و مقتنم بود تا شرکت با تکیه بر نقاط قوت خویش برنامه های کاهش هزینه های جاری و سر بار، کاهش برون سپاری امور مختلف و همچنین بازنگری در فرایند های عملیاتی برای کاهش هزینه را به اجرا در آورد. همچنین شرکت با اتمام اکثر پروژه های توسعه محصول و بهبود فرایندهای تولیدی و همچنین اخذ استاندارهای cop برای کلیه محصولات جاری، راه برای افزایش تولید و کیفیت محصولات در سال های آتی همواره نموده است. برنامه ریزی های صورت پذیرفته در دو سال گذشته در ارتباط با طراحی محصولات جدید و توسعه همکاری با دیگر شرکت های خودرو ساز تجاری خارجی با هدف ایجاد تنوع محصولات، در سال 91 به ثمر نشست که بحول و قوه الهی آغازی خواهد بود برای کسب مزیت رقابتی در سال جدید و انشاء اله نوید بخش افزایش سود و بازده حقوق صاحبان سهام در سال 92 خواهد بود.
    اعضای هیأت مدیره :
    شرکت از منظر بورس اوراق بهادار
    وضعیت معاملات و قیمت سهام
    شرکت در تاریخ 1373.12.23 در بورس اوراق بهادار تهران در گروه خودرو و ساخت قطعات با نماد خاور درج شده و سهام آن برای اولین بار در سال 1374 مورد معامله قرار گرفته است.
    وضعیت سهام شرکت طی سه سال اخیر به شرح زیر بوده است:
    رتبه کیفیت افشاء اطلاعات و نقد شوندگی سهام
    وضعیت رتبه بندی شرکت از لحاظ نقد شوندگی سهام و کیفیت افشاء اطلاعات در سال مالی منتهی به 1391.12.30 بر اساس ارزیابی سازمان بورس و اوراق بهادار به شرح زیر بوده است:
    سرمایه و ترکیب سهامداران
    سرمایه شرکت در بدو تأسیس مبلغ 26 میلیون ریال (شامل تعداد 260 سهم، به ارزش اسمی هر سهم یکصد هزار ریال) بوده که طی چند مرحله به مبلغ 1.600.000 میلیون ریال (شامل تعداد یکهزار ششصد میلیون سهم، به ارزش اسمی هر سهم یکهزار ریال) رسیده است.
    ترکیب سهامداران در پایان سال مالی منتهی به 1391.12.30 و تاریخ تأیید گزارش به شرح جدول زیر است:

    برنامه های آینده شرکت :
    اهم اقدامات طرح توسعه محصولات :
    · بازاریابی و فروش محصولات جدید
    · افزایش فروش نسبت به سال 91 حداقل به میزان 110 درصد
    · فروش برخی از محصولات با کاربری از طریق مشارکت با کاربریسازان
    · توسعه کمی و کیفی محصولات تولیدی
    اهم اقدامات پروژه ای محصولات
    · اجرای پروژه های اتوبوس شهری C1836 و اتوبوس شهری C1230
    · اجرای پروژه های محصولات جدید شامل : فوتون ، ون جدید ، وانت پیکاب ، مینی بوس جدید و کامیونت
    · ارتقا و به روز رسانی محصولات LP و LPK طبق استانداردهای TA
    · مونتاژ اتاق کشنده های A7 ، آریا و سهند در خط اتاق سازی سالن L
    · راه اندازی خط تولید مینی بوس جدید در سالن اتوبوس سازی و قابل اجراشدن طرح های جا به جایی مورد نیاز
    اقدامات اجرایی :
    به منظور تحقق اهداف استراتژیک شرکت در توسعه محصول ، تولید و کسب درآمد پایدار برنامه های اجرایی شرکت در 3 حوزه ( تولید و فروش محصول ، بازار و مشتریان و منابع انسانی ) به شرح ذیل در سال 1392 به اجرا در خواهد آمد .
    تولید و فروش محصول
    · تولید و فروش محصولات به تعداد 8000 دستگاه
    · استفاده از ظرفیت تولیدی خطوط در تمامی روزهای کاری سال با انجام تمهیدات لازم با توجه به برنامه های تولید اعلام شده و تجهیزات و ماشین آلات موجود
    · آموزش پرسنل در راستای الگوی صحیح تولید و استفاده صحیح از ابزار
    · تولید بدون کسری محصول و از بین رفتن دوباره کاری
    · برنامه ریزی دقیق در تولید و تأمین به موقع قطعات که موجب جلوگیری ازتوقف طولانی و افزایش آمار تجاری سازی خواهد شد.
    · فعال نمودن مدارس مهارت و برگزاری دوره های تعیین سطح برای در راستای کاهش میزان خطای اپراتوری
    بازار و مشتریان :
    · کاهش فروشهای لیزینگی و اقساطی بلندمدت برای محصولاتی که در بازار ، صف خرید نقدی دارند.
    · ایجاد و به روز آوری سیستم فروش اینترنتی و کاهش هزینه های تحمیلی به متقاضیان به موجب حضورهای غیر ضروری
    · منابع انسانی اندازه گیری بهره وری نیروی انسانی با رویکرد به توسعه قابلیت های نروی انسانی
    · بررسی و پیاده سازی سیتم بهینه ارزشیابی عملکرد کارکنان
    · بررسی ، بروز رسانی و اصلاح آئین نامه های مرتبط با حوزه منابع انسانی
    جایگاه شرکت در صنعت:
    برنامه فروش سال 29:







    اهم فعالیتهای انجام شده در حوزه مالی و اقتصادی سال 91مشارکت در مدیریت و کنترل هزینه ها
    تعامل موثر و سازنده با سیستم بانکی
    اخذ 1.943 میلیارد ریال تسهیلات ریالی بلندمدت
    مدیریت و پیگیری استرداد حقوق ورودی فروشهای صادراتی سنوات گذشته
    تأمین نیاز نقدینگی شرکتهای تابعه
    تعامل و مدیریت ارتباط با سازمان حمایت
    مدیریت ارتباط با بورس
    کاهش موجودی خودروهای سنواتی
    فروش اقلام مازاد و ضایعات و راکد
    تهیه گزارش توجیه پذیری
    مدیریت و پیگیری وصول مطالبات شرکت
    تعامل موثر با وزارت دارایی و سازمان تأمین اجتماعی
    شرکتهای تابعه
    شرکت چرخشگر
    شرکت تولید موتورهای دیزل ایران ( ایدم )
    شرکت تولید محور خودرو
    شرکت قطعات خاور
    شرکت مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو دیزل- اپکو
    شرکت گواه
    شرکت تاپ سرویس
    شرکت لیزینگ خودرو غدیر
    شرکت تاپ خودرو
    شرکت ستاره ایران
    شرکت توسعه خودروکاران

  5. 6 كاربر به خاطر اين پست از masiha تشكر كرده‌اند:


  6. #5733
    عضو سایت
    تاريخ عضويت
    Nov 2012
    پست ها
    112
    تشکر
    425
    تشکرها: 129 بار در 70 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    2

    پيش گزيده

    اولين آپرگادي که ايران خودروديزل در رينگ توليد خورد:
    قیمت خودروهایمان به ۷۵ تا ۸۰ درصد قیمت واقعی رسیده است


    هاشم يکه زارع مديرعامل شرکت ايران خودروديزل، با بيان اين مطلب گفت: در سال 1388 توليد ايران خودروديزل به 12 هزار و 260 دستگاه رسيد که فروش 12 هزار و 970 دستگاه به مبلغ هشت هزار و 16 ميليارد ريال را تجربه کرديم. به گفته وي، در سال 89 با اعلام تحريم بنز در تيرماه مواجه شديم و در اين سال توليد به 10 هزار و 92 دستگاه رسيد که فروش هشت هزار و 543 دستگاه به ارزش چهار هزار و 395 ميليارد ريال را داشتيم.
    پایگاه اطلاع رسانی [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ] – مدیرعامل ایران خودرودیزل با تاکید بر اینکه در سال ۱۳۸۹ و در رینگ تولید اولین آپرگاد را از تحریم بنز خوردیم، متذکر شد: تولید شرکت در سال ۱۳۹۰ به دلیل خودکفایی ۸۰ تا ۹۰ درصدی قطعات محصولات بنز، به ۱۲ هزار و ۳۴۵ دستگاه رسید و در این سال ۱۳ هزار و ۷۲۲ دستگاه انواع محصول به ارزش هشت هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال فروش داشتیم.
    به گزارش خبرگزاری موج، وی از رشد ۶۱ درصدی فروش، افزایش ۱۰۱ درصدی ارزش ریالی و ۲۲ درصدی رشد تولید در سال ۱۳۹۰ نسبت به سال ۸۹ خبر داد و افزود: در سال ۹۰ موفق به شکست رکورد تولید واگن هود به تعداد ۴۷۷۴ دستگاه و کامیونت مایتی به تعداد ۳۴۷۷ دستگاه شدیم.
    آغاز تحریم هیوندایی
    یکه زارع ادامه داد: اما در سال ۱۳۹۱ و با ادامه تحریم بنز شاهد آغاز تحریم هیوندایی شدیم که تولید سالانه هفت هزار دستگاه کامیونت مایتی و مینی بوس را تحت شعاع قرار می داد!
    وی با بیان اینکه در ادامه تحریم‌ها شاهد خروج پژو از ایران خودرو، ولوو از سایپادیزل و … شدیم، اظهار کرد: از تیرماه سال ۱۳۹۱ کاهش تولید آغاز ش و بازار نیز از نظر مسائل قیمتی دچار مشکل شد چراکه نرخ ارز مبادله ای از ۱۰۰۰ به ۲۶۰۰ تومان یعنی ۲٫۶ برابر رسید و دریافت نقدینگی برای گشایش اعتبار از ۱۰ به حداقل ۱۰۰ درصد یعنی ۱۰ برابر افزایش یافت.
    مدیرعامل ایران خودرودیزل ماحصل این اتفاقات را منجر به ۲۶ برابر شدن نقدینگی ریالی برای گشایش اعتبار دانست و در مثالی گفت: با این اتفاقات گشایش اعتباری که با پنج میلیارد ریال نقدینگی انجام می شد به ۱۳۰ میلیارد ریال(۱۳۰=۲۶*۵) افزایش یافت!
    یکه زارع با تاکید بر اینکه رویه فوق همچنان ادامه دارد و چنانچه فکری نشود نه تنها صنعت خودرو بلکه مابقی صنایع کشور نیز نخواهند توانست کمر راست کنند، اضافه کرد: اولویت اول کشور تولید و صادرات بوده و هست اما متاسفانه شاهد گسترش تحریم‌های داخلی در کشور بوده و هستیم که این تحریم‌ها، تحریم بنز، پژو و … را نمایان تر کرده است!!!
    وی همچنین با توجه به اینکه از تیرماه سال گذشته برای دریافت ارز مبادله ای با مشکلات عدیده ای روبرو بوده ایم، افزود: ما از این ماه با تغییرات قیمت کامیون و اتوبوس با توجه به تغییر نرخ ارز و استفاده از ارز مبادله ای مواجه شدیم و قیمت محصولات با توجه به خودکفایی‌های صورت گرفته از ۱٫۸ تا ۲٫۵ برابر افزایش را تجربه می کرد!
    مدیرعامل ایران خودرودیزل در ادامه از مخالفت سازمان حمایت از افزایش یکباره قیمت تمام محصولات، کاهش شدید بودجه مراجع ذیربط دولتی برای خرید محصولات به خصوص اتوبوس، کاهش شدید تقاضای خرید کامیون به دلیل افزایش قیمت حتی در حد ۴۰ درصد، کاهش شدید تقاضای خرید کامیون به دلیل رکود کارهای عمرانی به عنوان مهمترین محدودیت‌های موجود برای افزایش قیمت محصولات نام برد.
    فقط ۱۳۰ اتوبوس در سال ۹۱ از اتوبوس سازان داخلی خریداری شد
    به گفته یکه زارع در سال گذشته و از تمام اتوبوس سازان داخلی در مجموع فقط ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از سوی “سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها” خریداری شده در حالیکه فقط ایران خودرودیزل توان تولید و عرضه دو هزار دستگاه اتوبوس را داشته است.
    وی در ادامه طی مثالی به چگونگی افزایش قیمت خودروها و نحوه قیمت گذاری‌ها اشاره کرد و افزود: چنانچه قیمت ریالی یک کامیون تولیدی ایران خودرودیزل را ۱۰۰ میلیون در نظر بگیریم قیمت تمام شده این محصول با ارز مبادله ای ۲۲۰ میلیون می شود که با افزایش قیمت قانونی اولیه به میزان ۴۰ درصد این کامیون به مبلغ ۱۴۰ میلیون قیمت گذاری گردید در حالیکه در بازار آزاد این محصول ۱۳۰ میلیون خرید و فروش می شد!
    مدیرعامل ایران خودرودیزل ادامه داد: حتی اگر می توانستیم به قیمت مصوب که بالای قیمت بازار بود فروش خودروهایمان را انجام می دادیم با فروش چهار هزار دستگاه کامیون (۳۲۰=(۱۴۰-۲۲۰)*۴۰۰۰) با ۳۲۰ میلیارد تومان زیان برای شرکت مواجه می شدیم.
    هماهنگی تجاری سازان برای دستیابی به قیمت‌های واقعی
    یکه زارع در شرایط آن روز از هماهنگی بین مدیران عامل شرکت‌های تجاری ساز خبر داد تا در گام اول قیمت‌ها کنترل شود و سپس با کاهش تولید و عرضه محصول قیمت‌ها به بالانس برسد.
    وی با بیان اینکه هم اکنون به ۷۵ تا ۸۰ درصد قیمت واقعی خودروهای تولیدی رسیده ایم، متذکر شد: در سال گذشته تولید متناسب با سیاست دوم فروش بوده یعنی اینکه فروش بسیار محدود برای اینکه به بالانس قیمت‌ها دست یابیم صورت گرفته است.
    پیش بینی گرایش خودروسازان داخلی به سمت چین
    مدیرعامل ایران خودرودیزل با بیان اینکه در سال ۸۹ و به دلیل برخی نگرانی‌ها از ادامه همکاری با شرکت‌های اروپایی پیش بینی کردیم که تمام شرکت‌های [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ] داخلی به سمت چین گرایش خواهند داشت، گفت: شرکت‌های تولیدکننده کامیون در چین به ترتیب شامل CNHTC، FOTON، شانکسی، دانگ فنگ و اف.ای.دبلیو(FAW) می شود که سه شرکت اول جز شرکای ایران خودرودیزل به شمار می رود.
    یکه زارع شرکت‌های مطرح اتوبوس سازی چین را شامل یوتونگ(YUTONG) که بزرگترین شرکت تولیدکننده اتوبوس در چین و دومین در جهان است، KING LONG و LONG MAN دانست که هم اکنون شرکت یوتونگ شریک تجاری ایران خودرودیزل است.
    وی در ادامه از تولید انبوه محصولات جدید کامیون سهند، کامیون آریا، کشنده دنیز در سال گذشته خبر داد و افزود: از یک ماه آینده و پس از طی مراحل شماره گذاری شاهد تولید انبوه کشنده A7 خواهیم بود.
    مدیرعامل ایران خودرودیزل، با اشاره به اینکه شرکت فوتون شریک تجاری بنز در چین شده است از برنامه ریزی برای تولید کشنده فوتون در شش ماهه دوم امسال خبر داد.
    یکه زارع با توجه به آغاز تولید اتوبوس‌های ۱۲ متری و مفصلی(۱۸ متری) در این شرکت به تولید پیکاپ در نیمه دوم شهریورماه امسال اشاره و اضافه کرد: ون فوتون و برلیانس نیز در اسفندماه امسال به تولید خواهد رسید.
    وی در پایان از برنامه ریزی برای تولید مینی بوس و کامیون با برند ایران خودرودیزل و بدون وابستگی به هیوندایی خبر داد بطوریکه مینی بوس IKD در سه ماهه چهارم سال جاری تولید و عرضه خواهد شد.

  7. 4 كاربر به خاطر اين پست از amirhjs تشكر كرده‌اند:


  8. #5734
    عضو سایت
    تاريخ عضويت
    Nov 2012
    پست ها
    112
    تشکر
    425
    تشکرها: 129 بار در 70 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    2

    پيش گزيده

    اولين آپرگادي که ايران خودروديزل در رينگ توليد خورد:
    قیمت خودروهایمان به ۷۵ تا ۸۰ درصد قیمت واقعی رسیده است

  9. #5735
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    شهر
    تهران
    پست ها
    2,263
    تشکر
    1,185
    تشکرها: 3,959 بار در 1,464 پست

    پيش گزيده

    نقل قول نوشته شده توسط امین رحیمی مشاهده گفتگو
    اگه یه روزی از 1 سال اینده دیدید قیمت این سهم 700 تومنه تعجب نکنید چون یه مثلث دیاگونال غول پیکر رو داره به بالا میشکنه که اگه بشکنه کلهم بورس بازا و سهامدارا و تکنیکال کارای خفن میریزن روش از جمله خود من

    واقعا متوجه معاملات خاور هستید؟!
    تمامی نظراتم شخصیست و صرفا با نظرات بنده خرید و فروش نکنید

  10. 4 كاربر به خاطر اين پست از BlueChipTrader تشكر كرده‌اند:


  11. #5736
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Dec 2012
    سن
    27
    پست ها
    669
    تشکر
    37
    تشکرها: 519 بار در 250 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    1

    پيش گزيده

    جرا صف فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. #5737
    عضو سایت
    تاريخ عضويت
    Jun 2013
    سن
    34
    پست ها
    37
    تشکر
    32
    تشکرها: 82 بار در 29 پست

    پيش گزيده

    ما که از صف فروش برداشتیم
    توکل بر خدا

  13. 1 كاربر به خاطر اين پست از hassan110 تشكر كرده است:


  14. #5738
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    May 2013
    شهر
    شیراز
    سن
    33
    پست ها
    308
    تشکر
    74
    تشکرها: 401 بار در 166 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    1

    پيش گزيده

    هر چی عرضه بشه بلعیده میشه.

  15. #5739
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    سن
    36
    پست ها
    5,007
    تشکر
    5,843
    تشکرها: 52,814 بار در 4,754 پست

    پيش گزيده

    نقل قول نوشته شده توسط hasan 1366 مشاهده گفتگو
    جرا صف فروش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
    فردا نگی چرا صف.......؟
    بازار دارای نوسان است و باید با نوسانات کنار امد
    فردا برای این سهم این گروه احتمالا روز دیگری باید باشد
    یعنی امیدوارم باشد
    یک تریدر خوب ابتدا فکر میکند و سپس معامله را انجام میدهد
    اما یک تریدر ....اول معامله میکند بعدا یک عمر به آن معامله فکر میکند
    -------------------------------------
    http://www.pasargadtahlil.com






  16. 8 كاربر به خاطر اين پست از (باربد) تشكر كرده‌اند:


  17. #5740
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    شهر
    تهران
    پست ها
    2,347
    تشکر
    5,488
    تشکرها: 6,467 بار در 1,818 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    10

    پيش گزيده

    من و چند نفر از دوستانم امروز هم تا مي توانستيم از صف فروش خريد کرديم
    فردا به طور حتم گروه بر خواهد گشت
    و حدس مي زنم که از چهارشنبه و يا نهايتاً شنبه بايد منتظر صف هاي خريد ميليوني براي خودرويي ها باشيم...

  18. 2 كاربر به خاطر اين پست از masiha تشكر كرده‌اند:


  19. #5741
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    2,141
    تشکر
    4,613
    تشکرها: 5,901 بار در 1,744 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    1

    پيش گزيده

    نقل قول نوشته شده توسط (باربد) مشاهده گفتگو
    فردا نگی چرا صف.......؟
    بازار دارای نوسان است و باید با نوسانات کنار امد
    فردا برای این سهم این گروه احتمالا روز دیگری باید باشد
    یعنی امیدوارم باشد
    استاد سعيد درخشاني يکي از اساتيد برجسته بازار سرمايه هست ايشان در بورکس نوشته اند زامياد به سود 150توماني دست خواهد يافت و..............
    .................................................. ................
    داشتم راجع به گزارش پارس خودرو نگاه مي کردم.صفحه اول
    امسال قرار هست حدود150هزار دستگاهال نود( تندر) و مگان توليد کنه.با دلار 2770توماني قيمت تمام شده تندر را 26ميليون تومان در نظر گرفته است.
    که انقدر نيست چون تو گزارش 3ماهه گفته است داره از ارز اتاق مبادلات استفاده ميکنه يعني2500تومان که رو همينش 43تومان ميتونه تعديل مثبت سود بده من با اتاق مبادلات تماس گرفتم انها گفتند ما داريم به همه خودرايها ارز 2477توماني مي دهيم.لذا گزارش 3ماهه پارس خودرو درست هست.
    خپارس الان داره ال نود را 35ميليون ميفروشه البته يک رقم ال نود هم داره بالاي 40ميليون ميفروشه.پس اگر 26ميليون تومان قيمت تمام شده را از 35ميليون تومان کم کنيم ميشه هر دستگاه ماشين 9ميليون تومان سود.سود هر دستگاه مگان را هم همون 9ميليون تومان در نظر مي گيريم.دوستان توجه داشته باشيم اگر قيمت تمام شده ال نود 2برابر شده باشد بايد قبلا 13ميليون در ميامده است که 15ميليون ميفروخته است در صورتي که قبلا کمتر از11ميليون هم در ميامده است.والان هم کمتر از 24ميليون تومان در مي ايد.
    .................................................. .................................................. ....................................
    حالا 150هزار دستگاه ال نود و مگان را در 9ميليون تومان سود ضرب کنيم و تقسيم بر تعداد سهام خپارس.مي شود سهمي 675تومان سود
    هر سهم
    .................................................. .................................................. .............................
    حالا 150تومان بابت هزينه هاي اداري و مالي را هم کم کنيد. بدهي شرکت و ضرر و زيان را هم کم کنيد.
    ببينيد چقدر مي شود.
    نتيجه اين خودروايها خودشون را به بدبختي زده اند.و فقط دارند نه نه من غريبم بازي در مي اورند.
    استاد سعيد درخشاني ميگه همون اتفاقي که در مورد غذايي-دارويي-پتروشيمي افتاد رو خودروايها هم خواهد افتاد.
    دوستان لطفا صورتهاي مالي خپارس را نگاه کنيد.

    خاور هم همين داستان خپارس را داره چون امسال فروش را نزديک به 3.5برابر گرفته است.از محل ارز وارداتش که 70تومان و از محل بانک پارسيانش هم بيش از 100تومان ميتونه تعديل بده. جالب اينکه فروش بانک پارسيان را هم ازاش نام برده است ولي سودش را حساب نکرده است.چون فروش بانک پارسيان هنوز قطعي نشده است.

  20. 3 كاربر به خاطر اين پست از کيانوش تشكر كرده‌اند:


  21. #5742
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    279
    تشکر
    429
    تشکرها: 912 بار در 186 پست

    پيش گزيده

    تامین قطعه مهمترین ابزار کسب رضایت مشتری است


    به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت گواه گفت : توجه به دو نکته اساسی در رأس اهداف شرکت گواه قرار دارد و آن عبارتست از تامین قطعات و استفاده از قطعات اصلی و همچنین گستردگی ارائه آن در سراسر کشور .





    حسین طلا در نشستی خبری افزود: در بحث تامین قطعات در سال 91 نزدیک به 9.6 میلیارد تومان واردات توسط این شرکت صورت گرفته است و از ابتدای سال 92 تا کنون نیز 13.7 میلیارد تومان واردات قطعه انجام شده است .


    وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شرکت های داخلی با شرکت گواه گفت : شرکتهای ایدم ، ایپکو ، چرخش گر و قطعات خاور در زمینه تأمین قطعات با شرکت گواه همکاری همه جانبه دارند همچنین شرکت ایران خودرو دیزل نیز تأمین کننده قطعات بدنه و اتاق کامل این شرکت است .


    وی گفت : در بخش سیالات نیز با ورود انواع روغن مصرفی ، انواع فیلتر و قطعات عمده مثل یاتاغان و سوپاپ به مجموعه گواه توانستیم در بازار این کالاها نیز سهیم باشیم .


    وی با تأکید بر اصلی بودن قطعات وارداتی شرکت گواه بیان کرد : شرکت گواه قطعات خارجی را از شرکتهای تولید کننده آن قطعه که طرف قرارداد هستند تهیه می کند البته به منظور جلوگیری از ورود قطعات تقلبی با برند شرکت گواه به بازار موفق به ثبت برند خود در دو کشور چین و ترکیه شده ایم .


    وی با اشاره به بخش توزیع قطعات در سرتاسر کشور تصریح کرد : 38 فروشگاه و 80 نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت گواه در سرتاسر کشور در جهت تأمین قطعات و ارائه خدمات فعالیت می کنند .


    مهندس طلا با تأکید بر اهمیت رضایت مشتریان در بخش خدمات پس از فروش گفت : چنانچه شرکت های خدمات پس از فروش بتوانند در بخش تأمین قطعات موفق عمل کنند رضایت مشتریان را جلب خواهند کرد و رضایت مندی مشتریان از مهمترین اهداف شرکت گواه شمرده می شود .


    مدیر عامل شرکت گواه در ادامه با اشاره به تعداد مدل های تحت پوشش خدمات رسانی این شرکت اظهار داشت : شرکت گواه خدمات رسانی 38 مدل خودرو را بر عهده دارد این در حالی است که شرکت های مشابه تنها قادر به خدمات رسانی 2 تا 3 مدل خودرو هستند . در حال حاضر 24 هزار خودرو تحت گارانتی شرکت گواه است و حدود 132 هزار خودرو نیز از خدمات وارانتی که خدماتی 10 ساله است بهره مند می شوند .


    وی با بیان اقداماتی که در راستای ارتقای خدمات رسانی در شرکت گواه انجام شده است اظهار داشت : مذاکره و انعقاد قرارداد خدمات پس از فروش با شرکت های خارجی ، ارتقای دانش فنی که با شرکت در کلاس های آموزشی شرکتهای طرف قرارداد میسر می گردد ، ترجمه بیش از 50 جلد از مستندات و کتب فنی که تا به حال ترجمه نشده اند ، تولید و توزیع بعضی از ابزار که مورد تهاجم تحریم ها قرا ر گرفته اند از جمله فعالیتهای این شرکت محسوب می شود. به روز رسانی نرم افزار عیب یاب الکترونیکی بنز که به دلیل اعمال تحریم ها شرکت را دچار مشکل کرده بود و با موفقیت توسط متخصصان شرکت گواه انجام شد. همچنین صدور کارت طلایی برای خودروهای تجاری از جمله اقداماتی است که شرکت گواه در راستای ارتقای خدمات رسانی انجام داده است .


    وی افزود : سیستمی تحت عنوان نوبت دهی در شبکه خدمات پس از فروش راه اندازی شده است که مشتریان می توانند با استفاده از آن برای مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش در هر نقطه از کشور نوبت اخذ کنند . همچنین به منظور رسیدگی به شکایات و رفع مشکلات مشتریان تلفن 47977 به صورت شبانه روزی پاسخگو می باشد .


    حسین طلا به فعال سازی سیستم ارسال پیامک اشاره کرد و گفت : عملکرد این سیستم به نحوی است که به مشتریان پس از مراجعه برای دریافت خدمات در شبکه و نمایندگی ها پیامکی به صورت خودکار ارسال و در خصوص کیفیت خدمات رسانی از آنها سوالاتی پرسیده می شود .


    وی اظهار داشت : با توجه به مجموعه اقداماتی که در راستای ارتقای خدمات رسانی به مشتریان انجام شد میزان شکایات به طور چشمگیری کاهش یافته است .


    وی در ادامه به دریافت چندین استاندارد جهانی اشاره و تصریح کرد : دریافت ایزو 9001 برای مدیریت کیفیت و تمدید هر ساله آن ، دریافت ایزو 10001 برای رسیدگی به شکایات ، ایزو 14001 برای استاندارد های زیست محیطی و ایزو 50001 برای استاندارد مدیریت انرژی که برای اولین بار در بین شرکت های خدمات پس از فروش این استاندارد دریافت شد از جمله استانداردهایی است که شرکت گواه موفق به اخذ آنها شده است همچنین در حال حاضر در حال پیاده سازی استاندارد ایزو 10015 که مربوط به مدیریت آموزش است هستیم که تا مهرماه آماده خواهد شد .


    مدیر عامل شرکت گواه از راه اندازی دو سیستم جدید و کلیدی خبر داد و گفت : سیستم جامع خدمات پس از فروش و سیستم کدینگ نیز در حال آماده سازی جهت بهره برداری است . درسیستم جامع خدمات پس از فروش تمامی فعالیت های درون شبکه به صورت آنلاین انجام می گیرد و هیچگونه ارتباط غیر مستقیم وجود ندارد همچنین سیستم کدینگ به منظور افزایش شناخت قطعات طراحی شده است . این دو سیستم تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهند بود .


    وی در خصوص ارزیابی هایی که سالانه صورت می گیرد اظهار داشت : هر ساله شرکت ایران خودرو دیزل ارزیابی از شرکت بعمل می آورد که نتایج ارزیابی ها در سال 82 رضایت مشتریان را 40 درصد اعلام کرده است در حالیکه در سال 90 این امار به 66 درصد در سال 91 به 68 درصد و از ابتدای 92 تا کنون به 80 درصد ارتقا یافته است . همچنین در بخش ارزیابی ISQI آمار رضایت مشتریان در سال 89 برابر با 68 درصد در سال 90 برابر با68.9 درصد اعلام شد و در سال 91 این امار به 71 درصد رسید .


    مدیر عمل شرکت گواه ضمن بیان برنامه های آتی این شرکت تصریح کرد : به غیر از راه اندازی دو سیستم کلیدی نام برده ایجاد کاتولوگ های الکترنیکی نیز به منظور خرید آسان تر و دیدن قطعات پیش از خرید آنها در دست طراحی است شرکای تجاری ما از طریق این سیستم می توانند کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند . توسعه شبکه نمایندگی ها و فروشگاه ها و ارتقای آنهانیز در برنامه های آتی شرکت گواه گنجانده شده است .


    حسین طلا در خصوص آخرین اقدام اصلاحی تعریف شده گفت : تغییر در روش حمل و نقل قطعات آخرین اقدام اصلاحی صورت گرفته است که به موجب آن هزینه حمل و نقل و زمان آن کاهش یافته است .




    وی در ادامه درباره مهمترین چالش شرکتهای خدمات پس از فروش اظهار داشت : کمبود شدید نقدینگی مهمترین چالش اصلی صنعت خودرو در حوزههای مختلف آن است.


    مدیرعامل شرکت گواه افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که منابع ارزی لازم برای واردات اختصاص یابد. در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سنگین با توجه به تیراژ پایین خودروهای تولیدی، امکان داخلیسازی بسیاری از قطعات وجود ندارد. بنابراین این قطعات باید وارد شوند که همین واردات نیاز به نقدینگی و همچنین نقل و انتقال پول به خارج از کشور دارد.


    همچنین در این نشست خبری یکی از اعضای هیات مدیره شرکت گواه نیز با اشاره به روند پیشرفت خدمات رسانی این شرکت گفت : شرکت گواه در دو سال اخیر با روندی رو به رشد به کار خود ادامه داده است و توانست رتبه خود را از نهم در سال 89 به سوم ارتقا دهد . همچنین در زمینه رضایت مشتری نیز توانست ارتقا یابد .


    صفایی در ادامه با اشاره به ارتقای رتبه بندی نمایندگی ها از سال 88 تا 91 گفت : در سال 88 سه نمایندگی در رتبه سوم و بقیه در رتبه چهارم قرار داشتند در حالی که در سال 91 دو نمایندگی در رتبه یکم و 27 نمایندگی در رتبه دوم و 34 نمایندگی نیز در رتبه سوم قرار گرفتند و خوشبختانه هیچ یک از نمایندگی ها رتبه چهارم را کسب نکردند .همچنین تعمیرگاه مرکزی در سال 88 رتیه چهارم و در سال 92 رتبه دوم را به خود اختصاص داد و در بین شبکه نیز در سال گذشته از رتبه 38 به رتبه 5 ارتقا یافته است .


    صفایی با اشاره به عوامل موثر در میزان متوسط خواب خودرو در تعمیرگاه اظهار داشت : متوسط خواب خودرو در شبکه 5 روز است . همچنین صدور خروج موقت خودرو هایی که نمایندگی ها به دلایلی چون نبود قطعه قادر به خدمات رسانی نیستند از جمله اقداماتی است که در میزان متوسط خواب خودرو تاثیر گذار بوده است .

  22. 2 كاربر به خاطر اين پست از hossein sh تشكر كرده‌اند:


  23. #5743
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    شهر
    تهران
    پست ها
    2,347
    تشکر
    5,488
    تشکرها: 6,467 بار در 1,818 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    10

    پيش گزيده

    احتمالاً امروز بايد شاهد برگشت خاور
    و همچنين ساير خودرويي ها باشيم...
    سنگين کردن صف فروش ديروز هم!
    شايد بازي براي خالي کردن برخي حقيقي هاي عجول براي امروز باشد...


  24. #5744
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    May 2009
    پست ها
    1,319
    تشکر
    2,472
    تشکرها: 1,827 بار در 856 پست

    پيش گزيده

    درود بر دوستان. خاور راه زیبای خود را خواهد رفت.
    راه راستی زندگی.

  25. 4 كاربر به خاطر اين پست از پوریا85 تشكر كرده‌اند:


  26. #5745
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Dec 2012
    سن
    27
    پست ها
    669
    تشکر
    37
    تشکرها: 519 بار در 250 پست
    نوشته‌های وبلاگ
    1

    پيش گزيده

    نقل قول نوشته شده توسط پوریا85 مشاهده گفتگو
    درود بر دوستان. خاور راه زیبای خود را خواهد رفت.
    منکه 350000 هزار سهم خاور دارم

    الان یک ساله که سهامدارم

    هیچ خیری ندیدم

    از 120 تومن باهاشم

    امروز مجبور شدم 50000 هزار سهمم رو بفروشم و مپنا خریدم

کلمات کلیدی:

متوجه معاملات خاور هست

متوجه خاورمتوجه معاملات خاور هستيدtalarebourse.com خاورخاور talarebourseخاورمعاملات خاورmvm530mvm 530راهور 121خاور معاملات خاورمعاملات خاور برگه 426تالار گفتگو خاورمتوجه معاملات خاورهستمعاملات خاور خبر دارافزامتوجه معاملات خاور هستيد؟مشخصات فنمتوجه معاملات خاورراهور121خاور talarebourse.comخاور برگهمعاملات خاور برگه 512معاملات خاور برگه 419گفتمان خاورمعاملات خاور برگه
وبلاگ هاي بورسي

Tags for this Thread

Bookmarks

قوانين ايجاد گفتگو در تالار

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •