آموزش تحلیل تکنیکال


صفحه 1 از 2470 12311511015011001 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 15 از 37041
  1. #1
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Sep 2005
    شهر
    تهران
    پست ها
    1,706
    تشکر
    1,582
    تشکرها: 797 بار در 356 پست

    Talking ایران خودرو زیر ذره بین اخبار

    توليد و شماره گذاري وانت پيكان تخلف است

    معاون محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست بر ممنوع بودن توليد و شماره گذاري وانت پيكان تاكيد كرد و گفت: توليد و شماره گذاري وانت پيكان به علت آلايندگي بسيار زياد، تخلف است.
    سيدخلاق ميرنياگفت: متأسفانه شركت ايران خودرو علي رغم اخطاري كه پيش از اين براي مطابقت استاندارد اين خودرو با استاندارد يورو 2 داده شده بود هيچ گونه اقدامي در اين زمينه صورت نداد و محيط زيست توليد اين خودرو را متوقف كرد.
    وي درباره اظهاراتي مبني بر اينكه شركت ايران خودرو هنوز خودرو وانت پيكان را توليد مي كند، اظهار داشت: اين خودرو حتي اگر بعد از اين توليد هم شود شماره گذاري آن ممنوع است و محيط زيست قطعا متخلفان را به مراجع قضايي معرفي خواهد كرد.
    معاون محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: شركت ايران خودرو اگر اقدام به توليد اين خودرو كند مي تواند تنها آن را جزء خودروهاي فرسوده خود انبار كند.
    پيش از اين مقرر شده بود تا پايان شهريور ماه سال 84 اين خودرو به استاندارد يورو 2 دست يابد اما چنين نشد و پس از اخطاريه هاي مكرر سازمان محيط زيست، اقدامي صورت نگرفت و محيط زيست به علت آلوده زا بودن اين خودرو توليد آن را متوقف كرد.

    ----------------------------------
    نيروي انتظامي خودروهاي وانت پيكان را شماره گذاري نمي كند

    فارس: معاون راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اشاره به ممنوعيت شماره گذاري خودروي وانت پيكان گفت: علي رغم اين ممنوعيت شركت ايران خودرو اين خودرو را بدون پلاك به مردم واگذار مي كند.

    سردار محمد رويانيان گفت: ممنوعيت شماره گذاري خودروي وانت پيكان از روز 26 اسفند ماه سال 84 از سوي سازمان حفاظت از محيط زيست به نيروي انتظامي اعلام شد و نيروي انتظامي هم از 28 اسفندماه سال 84 هيچ خودروي وانت پيكان را شماره گذاري نكرده و نخواهد كرد.
    وي ادامه داد: شركت ايران خودرو علي رغم عدم شماره گذاري اين خودرو مبادرت به توليد و واگذاري خودروي وانت پيكان به مردم كرده است.


    پیامبر اکرم (ص) فرمودند منافق کسی است که سه ویژگی دارد وقتی خبری می‌دهد دروغ می‌گوید، وقتی قول می‌دهد عمل نمی‌کند و وقتی امانت به او می‌سپارند، خیانت می‌کند.

  2. 1 كاربر به خاطر اين پست از سود انباشته تشكر كرده است:


  3. # ADS
    نمایش دهنده تبلیغات
    تاريخ عضويت
    -
    شهر
    -
    پست ها
    -


    نشر الکترونیک پادام

    آموزش تحلیل تکنیکال سهام
     

  4. #2
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Sep 2005
    شهر
    تهران
    پست ها
    1,706
    تشکر
    1,582
    تشکرها: 797 بار در 356 پست

    Talking

    توليد وانت پيكان نه متوقف شده و نه كاهش يافته است

    مديرعامل ايران خودرو از توليد وانت پيكان در اين شركت بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته از قبل خبر داد و اظهارداشت: توليد اين خودرو در اين شركت نه متوقف شده و نه كاهش يافته است.


    به گزارش خبرگزاري فارس ، منوچهر منطقي با تاكيد بر اين كه وانت پيكان استاندارد يورو2 را پاس كرده است، اظهارداشت: اظهارنظرهاي سازمان حفاظت محيط زيست در مورد وانت پيكان بر اساس اطلاعات قديمي است و آخرين اطلاعات اين است كه وانت پيكان استاندارد لازم را پاس كرده است.
    وي با بيان اين كه توليد وانت پيكان از ابتداي امسال تاكنون انجام شده است، گفت: اين خودرو به زنجيره عظيم سازندگان قطعه متصل است ونمي توان يكدفعه به توقف توليد يك خودرو مبادرت كرد.
    منطقي تصريح كرد: افرادي بدون اين كه به عواقب اظهارنظرهاي خود فكر كنند مسايلي را مطرح مي كنند و همه را به دردسر مي اندازند.
    مديرعامل ايران خودرو يادآور شد: متاسفانه سازمان حفاظت محيط زيست دقت لازم را انجام نمي دهد و هم براي خود و هم براي مجموعه عظيمي از قطعه سازان مشكل ايجاد مي كند.
    وي با تائيد اظهارات مسوولان نيروي انتظامي كشور مبني بر اين كه از ابتداي امسال تاكنون شماره گذاري وانت پيكان متوقف شده است، خاطرنشان كرد: حتي با اين شرايط نيز ايران خودرو براي اين كه كار قطعه سازان متوقف نشود، اقدام به كاهش توليد يا توقف توليد اين خودرو نكرده است.
    منطقي يادآور شد: تاكنون جلساتي بين ايران خودرو و سازمان حفاظت محيط زيست برقرار شده و اميدواريم طي هفته جاري در مورد توليد و شماره گذاري وانت پيكان به توافق برسيم.

    ------------------------------------------

    تشكيل جلسه براي تعيين تكليف «وانت پيكان»

    خبرخودرو:معاون راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اشاره به مشكلات پيش آمده در نيمه دوم سال 84 در زمينه شماره گذاري، صدور گواهينامه، اجرائيات و رفتار ماموران با شهروندان گفت: متاسفانه شأن مردم در اين زمينه رعايت نشده است، اما تلاش مي كنيم در نيمه دوم سال جاري اين مسايل به طور كامل رفع شود.

    ا سردار رويانيان روز دوشنبه در مركز نظارت همگاني نيروي انتظامي در خصوص شماره گذاري خودروي وانت پيكان نيز گفت: اين خودرو برابر اعلام سازمان حفاظت محيط زيست، استاندارد آلايندگي يورو 2 را ندارد، لذا برابر ماده 8 و 10 قانون مجلس شوراي اسلامي مصوب سال 1374، شماره گذاري اين خودرو ممنوع است.

    وي تاكيد كرد: از 28 اسفند ماه سال گذشته برابر اعلام سازمان حفاظت محيط زيست، شماره گذاري وانت پيكان ممنوع شده و راهنمايي و رانندگي نيز هيچ گونه مجوزي براي شماره گذاري اين خودرو نداده است .

    وي در عين حال تاكيد كرد: قرار است ظرف 48 ساعت آينده ، جلسه اي بين سازمان حفاظت محيط زيست و شركت ايران خودرو تشكيل و مساله پيش آمده براي خودر وانت پيكان بررسي شود.

    معاون راهور ناجا همچنين افزود: مدعي در اين زمينه، سازمان حفاظت محيط زيست است و در صورتيكه اعلام جرم كند، مي تواند مجازات قانوني براي متخلف تعيين شود.

    به گفته وي بايد كساني به خريداران اين خودرو پاسخگو باشند كه متاسفانه قبل از اين كه مقررات مصوب را رعايت كنند، موضوع را به جامعه مي كشانند.

    معاون راهور ناجا تاكيد كرد: سازمان حفاظت محيط زيست مي تواند خودروها را از لحاظ آلايندگي تست كند و اگر مشكلي در اين زمينه وجود داشته باشد، ايران خودرو موظف است نسبت به رفع آلايندگي اقدام كند.

    وي تاكيد كرد: مردم بايد خودرو را با شماره خريداري كنند و از سوي ديگر شركت توليد كننده وظيفه دارد

    خودرو را با شماره به مردم تحويل دهد و چنانچه خودرويي بدون شماره تردد كند، اولين حادثه احتمالي گريبانگير مالك خودرو است. همچنين طبق قانون در صورت بروز خسارات و يا تصادف با خودرو بدون شماره، نمايندگي فروش آن خودرو از سوي راهنمايي و رانندگي محكوم است.

    سردار رويانيان همچنين در خصوص اعطاي گواهينامه رانندگي 10 ساله به متقاضياني كه قبل از مهرماه سال 84 ثبت نام كرده اند، گفت: در صورتيكه اين دسته از متقاضيان، پيش از مهر ماه سال 84 ثبت نام كرده و در هر دو آزمون شهر و آيين نامه قبول شده باشند، به آنها گواهينامه 10 ساله داده مي شود؛ در غير اين صورت گواهينامه يكساله مي گيرند.

    وي در عين حال تاكيد كرد: در تلاشيم تا مشكلاتي كه براي تعدادي از متقاضيان در اين زمينه پيش آمده را حل كنيم.

    معاون راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي، در ادامه به كاهش تعداد كشته هاي تصادفات در نوروز امسال اشاره كرد و گفت: در حاليكه در نوروز پيش بيني مي كرديم، ميزان سفرها، 20 درصد افزايش يابد، اين رقم به 40 درصد رسيد. از سويي ديگر در نوروز امسال 15 روز انبوهي سفر داشتيم؛ در حاليكه اين رقم در نوروز سال گذشته تنها 8 روز بوده است.

    وي افزود:مجموعا تصادفات در نوروز امسال،9/2 درصد كاهش يافت كه پيش بيني مي كنيم در تصادفات فوتي شاهد رشدي در كشته ها نباشيم.

    معاون راهور ناجا با اشاره به اين كه يكهزار و 613 نفر در تصادفات نوروز سال 83 كشته شدند ، گفت: در نوروز سال 84 شمار كشته شدگان با 113 نفر كاهش به يكهزار و 500 نفر رسيد .

    وي با اشاره به افزايش 4 ميليون خودرو و موتورسيكلت و افزايش سفر از سال 83 تا كنون ، گفت: در صورتيكه بتوانيم ميزان كشته هاي تصادفات نوروزي را در حد سال 83 نگهداريم پيروزي بزرگي كسب كرده ايم.

    سردار رويانيان با تاكيد بر افزايش 90 درصدي رضايت مردم از طرح نوروزي راهنمايي و رانندگي و پليس راه كشور به افزايش اقدامات فرهنگي توسط پليس نسبت به سال گذشته اشاره كرد و گفت: بر اين اساس در نوروز امسال، 24 درصد در شهرها و 14 درصد در جاده ها كاهش جريمه داشتيم؛ به گونه اي كه ميزان صدور قبض هاي جريمه از متوسط 90 هزار قبض در روز ، در نوروز امسال به 45 هزار قبض روزانه كاهش يافت.

    وي همچنين از صدور برگه هاي جريمه ارشادي در برخي شهرها و تعدادي از محورهاي كشور طي نوروز امسال ياد كرد و گفت: استقبال شهروندان از اين برگه ها نيز بسيار خوب بود.

    معاون راهور ناجا از ايجاد 50 ايستگاه سلامتي و توزيع 5 ميليون تراكت و بروشور در نوروز امسال نيز خبر داد و افزود: خوشبختانه با بكارگيري ماكت ها و ربات هاي پليس و افزايش 30 درصدي حضور در جاده ها و بكارگيري2هزار نيروي بسيجي پليس يار، عليرغم افزايش مسافرت، در محور «تهران ــ مشهد»، 25 درصد، مسير «تهران تا خوزستان» 10 درصد و در مسير «تهران تا شيراز» 15 درصد كاهش كشته داشته ايم.



    پیامبر اکرم (ص) فرمودند منافق کسی است که سه ویژگی دارد وقتی خبری می‌دهد دروغ می‌گوید، وقتی قول می‌دهد عمل نمی‌کند و وقتی امانت به او می‌سپارند، خیانت می‌کند.

  5. #3
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    شهر
    تهران
    سن
    36
    پست ها
    903
    تشکر
    0
    تشکرها: 13 بار در 7 پست

    Post

    سودي جون گير دادي به وانت پيكان چرا؟
    [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ]

  6. #4
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Sep 2005
    شهر
    تهران
    پست ها
    1,706
    تشکر
    1,582
    تشکرها: 797 بار در 356 پست

    Talking

    ارش جون اولا من که به پیکان وانت گیر ندانم بلکه سازمان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی خیلی به پیکان وانت گیر دادند.
    پیکان وانت از ان دسته محصولاتی هست که ایران خودرو به ان وابستگی شدیدی دارد و لااقل با حذف تولید پیکان سواری قطعات ان را در پیکان وانت مورد استفاده قرار می دهد.
    که اگر پیکان وانت در ایران خودرو تولید نشود ضرر هنگقتی به ایران خودرو وارد خواهد شد.
    پیامبر اکرم (ص) فرمودند منافق کسی است که سه ویژگی دارد وقتی خبری می‌دهد دروغ می‌گوید، وقتی قول می‌دهد عمل نمی‌کند و وقتی امانت به او می‌سپارند، خیانت می‌کند.

  7. 3 كاربر به خاطر اين پست از سود انباشته تشكر كرده‌اند:


  8. #5
    عضو سایت
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    پست ها
    1,014
    تشکر
    0
    تشکرها: 4 بار در 3 پست

    پيش گزيده تبریک به گالیور بابت خودرو و ...

    گالیور جان این تاپیک رو می ذارم به چند دلیل :

    1) بالاخره صبر و حوصلت نتیجه داد و رشد خودرویی ها با ضریب اطمینان بالا و با توجه به نزدیکی مجامع آغاز شد

    2) می توان از این موضوع درس سرمایه گذاری گرفت. الان به راحتی کسانی که در 6-7 ماه قبل سایپا 321 تومانی خریدند . 190 تومان سود در جیب دارند. اما بسیاری افراد با جابجا کردن زیاد سهام بیش از بیش متضرر شدند.

    3) قابل توجه مسئولین سایت : ما گالیور را با هر آیدی که باشد به نام گالیور می شناسیم، اگر کمی به مخاطبان گالیور توجه کنید با اینکه تا حالا چندین آی دی عوض کرده ولی همه به او می گویند گالیور!


    با اینکه گالیور دشمن سرسخت گروه روی ماست ولی ...
    آخرين ويرايش به وسيله عطري نژاد : Tuesday 11 April 06 در 02:43
    ((هر چه خواستید بدانید بیاموزید ، ولی هرگز خداوند به سبب علمتان سودی به شما نمی رساند مگر به آن عمل کنید ، چرا که همت عالمان رعایت است و همت سفیهان روایت .))

    تحلیل تکنیکال یک موضوع کاملا ذهنی است، هر ذهنی ممکنه اشتباه کنه

  9. #6
    مسدود شده
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    644
    تشکر
    0
    تشکرها: 2 بار در 2 پست

    پيش گزيده عطری جان

    عطری جان

    ممنون

    این نیز بگذرد

    پس از این نقطه نظر من نسبت به خودرویها مطمئنآ عوض خواهد شد.
    راستش بیشترین ضربه را از خودرو فکر کنم خودم خوردم.

    در ضمن شما رویها که وضعتون توپه حتی با داشتن یک قشون دشمن.

    ولی من دشمن هیچ صنعتی نیستم.

    من فقط منتقدم.

    نه بیشتر ونه کمتر.

  10. #7
    عضو سایت
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    شهر
    گاوصندوق بانك
    پست ها
    2,034
    تشکر
    135
    تشکرها: 347 بار در 177 پست

    پيش گزيده

    به خدايگان خودرويي ها گاليور عزيز تبريك ميگم !
    البته! البته! صنايع دستي روي ! ميخواد يه فوران بزنه !
    ديگه بايد اذعان كني كه صنايع دستي روي! سودآورتر از كارخانجات معظم خودروسازيه !


    روي روي روي
    پو ل پو ل پو ل !
    گر صبر كني ز خاك و سنگ، شمش‌ سازي !

  11. #8
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Nov 2004
    پست ها
    494
    تشکر
    0
    تشکرها: 15 بار در 3 پست

    پيش گزيده

    من هم ضمن تبريك به گاليور بايد عرض كنم عليرغم كلكلي كه از دو سال پيش با ايشان و وقتي ايران خودرو بالاي 500 بئد داشتم از يك ماه پيش كه به قيمت زير 290 و پي به اي زير 3 رسيد پله اي خريد كردم و الان بيشتر سبدم خودرويي است.
    امروز همان فردايي است كه ديروز در انتظارش بوديم.

  12. #9
    مسدود شده
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    644
    تشکر
    0
    تشکرها: 2 بار در 2 پست

    پيش گزيده س

    جماب پول بحثی نیست.
    رویها بهتر هستند.

    تناقض میان خودرویها خیلی شدید است.

    از یکطرف 3.7 میلیون سهم صف برای ایرانخودردیزل وجود دارد از طرف دیگر هیچ خریداری برای سایپادیزل وجود ندارد و بازارگردانش طوری نشسته که انگار دارد حمایت میکند تا سهم کاهش پیدا نکند.

    بازار جهان سوم

    حالا فکر میکنید فرقی میکند کدام بهتر است.

    به نظر من همشون افتضاح هستند.

  13. #10
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    شهر
    تهران
    سن
    36
    پست ها
    903
    تشکر
    0
    تشکرها: 13 بار در 7 پست

    پيش گزيده

    من که تا اون موقع فروختم ایران خودرو رو. (الان به گالیور بر میخوره)
    [*** لینک‌ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می‌باشند. ]

  14. 1 كاربر به خاطر اين پست از آرش اسدزاده تشكر كرده است:


  15. #11
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Nov 2004
    پست ها
    494
    تشکر
    0
    تشکرها: 15 بار در 3 پست

    پيش گزيده

    گفت وگوى شرق با قائم مقام مالى ايران خودرو

    سهامى
    به نقدشوندگى پيكان

    منبع: شرق امروز
    نكات قابل توجه سهامداران:
    به نظر شما عمده مزيت سهام ايران خودرو نسبت به سهام ساير شركت هاى بورسى چيست؟
    سهام ايران خودرو مثل محصول پيكانش است. پيكان ايران خودرو در بازار پول نقد است و به راحتى قابل فروش است. سهام خيلى از شركت ها در طول يك سال معامله نمى شود ولى سهم ايران خودرو هر روز مبادله مى شود. امتياز بالاى سهام ايران خودرو نقدشوندگى بالاى آن است.
    •به نظر شما علت اين كه سهام ايران خودرو در دو سال اخير نتوانسته با وجود قدرت نقد شوندگى بالا و نسبت P/e پائين رشد قيمت داشته باشد، چيست؟
    متاسفانه در طول يكى، دو سال گذشته به دليل ابهام موجود در بازار اعم از واردات خودرو، تعرفه ها، عوارض ۹ درصدى كه دولت قصد داشت از صنعت خودرو اخذ كند و مسائلى كه سيستم بانكى پيش آورده بود سبب شد تا سهام ايران خودرو در فضاى سياسى حاكم بر بورس دچار افت قيمت شود.
    •ايران خودرو چه تعداد سهامدار حقيقى و خرده پا دارد؟
    هيچ شركتى اندازه ايران خودرو سهام در دست مردم ندارد. هم اكنون ايران خودرو ۱۲۰ هزار سهامدار حقيقى دارد.
    •فكر نمى كنيد همين مسئله موجب افت قيمت سهام ايران خودرو شده؟
    سهامداران خرد بسيار زود از مسائل سياسى تاثير مى پذيرند. به محض يك اتفاق كوچك سهام خود را عرضه مى كنند. در صورتى كه شركت هاى رقيب ما سهام شناور كمترى دارند و به تبع آن كنترل قيمت سهامشان راحت تر است. سهام شناور آزاد ايران خودرو بالا است ولى ما به هيچ عنوان قائل به كنترل مصنوعى قيمت سهم مان نبوده ايم. لذا اين عامل به همراه مسائل سياسى كه پيشتر گفتم موجب شد تا در اواخر سال گذشته شاهد سير نزولى قيمت سهام ايران خودرو باشيم ولى اين افت قيمت از متوسط بازار كمتر بوده است. يعنى در شرايط نامساعد بازار هم سهم ايران خودرو باثبات تر بوده است.
    •دورنماى سهام ايران خودرو در سال جارى را چگونه پيش بينى مى كنيد؟
    بودجه مصوب امسال ايران خودرو كه به بازار سهام هم اعلام شده متاثر از چند عامل است. ايران خودرو مونتاژكار نيست و به معناى واقعى سازنده خودرو است. از موتور گرفته تا قطعات ديگر خودرو. ايران خودرو سال هاى گذشته سرمايه گذارى هاى بالايى براى ساخت انجام داده است. سال ۸۵ يكى از سال هايى است كه اين سرمايه گذارى ها به بهره بردارى مى رسد. بر اين اساس درصد ساخت داخل محصولات ما افزايش مى يابد. اين اتفاق به معناى كاهش ارزبرى است. كاهش ارزبرى هم به جز كاهش وابستگى، كاهش هزينه توليد را به همراه دارد. بر اين اساس سوددهى امسال افزايش خواهد يافت. گذشته از اين در سال ۸۴ استارت جدى صادرات زده شده است و اميدواريم امسال رقم صادرات محصولات ايران خودرو به ميزان مطلوبى افزايش يابد.
    امروز همان فردايي است كه ديروز در انتظارش بوديم.

  16. 1 كاربر به خاطر اين پست از اميد بورس تشكر كرده است:


  17. #12
    مسدود شده
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    644
    تشکر
    0
    تشکرها: 2 بار در 2 پست

    پيش گزيده پارس حودرو

    پارسخودرو 4.5 میلیون معامله شد.

  18. #13
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    پست ها
    422
    تشکر
    7
    تشکرها: 56 بار در 38 پست

    پيش گزيده شادباش

    درود.
    گالی جون با اینکه گاهی اوقات با ادبیات شما حال نمی کنم.
    اما به شما تبریک می گم.
    بدرود.

  19. 1 كاربر به خاطر اين پست از ع ع تشكر كرده است:


  20. #14
    مسدود شده
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    644
    تشکر
    0
    تشکرها: 2 بار در 2 پست

    پيش گزيده س

    ع ع
    عزیز

    حق به شما میدهم.

  21. #15
    عضو سايت
    تاريخ عضويت
    Sep 2005
    شهر
    تهران
    پست ها
    1,706
    تشکر
    1,582
    تشکرها: 797 بار در 356 پست

    پيش گزيده

    وانت پيكان اگر يورو 2 نگيرد به موزه مي رود

    مدير كل محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست گفت: به نظر ما پيكان وانت استاندارد يورو 2 را ندارد اما مسئولات ايران خودرو مي گويند در موتور وانت پيكان تغييراتي ايجاد شده و قرار است سازمان حفاظت از محيط زيست به طور اتفاقي از خط توليد اين خودرو نمونه برداري كند و نمونه را آزمايش كند.

    موج:سيد خلاق ميرنيا در در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود : وانت پيكان به لحاظ الايندگي ، الاينده است اما گر پس از آزمايشات توانست استاندارد يورو2را پاس كند به توليدش ادامه مي دهد و اگر نتوانست بايد برود در موزه كنار دست بردار بزرگش پيكان و به طور قطع بايد فعاليتش متوقف شود .
    وي تصريح كرد : اين امر براي حفظ حقوق مردم است .
    وي تاكيد كرد : هنوز صحبتي براي فرصت دادن به ايران خودرو براي بهبود موتور اين خودرو نشده است .
    ميرنيا اظهار جلوگيري اتنلاف و اسراف در مصرف انرژي را از ادهداف سازمان محيط زيست دانست و اظهار داشت : سازمان محيط زيست مخالف توسعه نيست اما توسعه نبايد به قيمت از دست رفتن حقوق مردم باشد .
    وي گفت : در شكور ما هنوز خسارات زيست محيطي و ضرر ناشي از تعطيلي صنايع به دليل آلودگي به عدد تبديل نشده است .
    معاون محيط زيست انساني بر اتسفاده درست و معقول از انرژي تاكيد كرد و گفت : روزانه 70ميليون ليتر بنزين در كشور مصرف مي شود و بايد مشخص شود اين بنزين براي چه منظوري به مصرف مي رسد و اين انرژي مي تواند صرف توليد شود .
    پیامبر اکرم (ص) فرمودند منافق کسی است که سه ویژگی دارد وقتی خبری می‌دهد دروغ می‌گوید، وقتی قول می‌دهد عمل نمی‌کند و وقتی امانت به او می‌سپارند، خیانت می‌کند.

  22. 2 كاربر به خاطر اين پست از سود انباشته تشكر كرده‌اند:


گفتگو هاي مشابه

  1. {{{{{ ایران خودرو ، ایران خودرو خراسان ، ایران خودرو تبریز ، سرمایه گذاری سمند }}}}}
    توسط هاشم كارگر در بخش تالار ایجاد گفتگوی تازه بورسی
    پاسخ: 6
    آخرين پست: Monday 19 May 14, 14:39

کلمات کلیدی:

خودرو برگه

خودرو برگه 100

talareburse ا

تالار گفتمان بورس ايران خودروتالار بورس اتالارهاي گفتگوي سهام ايران خودروخودرو-اخودرو talarebourse.comخودرو talarebourseخودرو.برگهخودروبرگهسهام اتالار بورس آخرتالار بورس خودروhtpptahlilgarbartar.vcp.irتالار گفتگو سهام خودروtalarebourse.com خودرولو رفتن قافزاخانواده پژو 206 - کلاس: 99504talarebourse خودروحق تقدم سهام اتالار گفتمان بورس اپژو 206 کلاس 99504تالارگفتگو خودرو برگه
وبلاگ هاي بورسي

Tags for this Thread

Bookmarks

قوانين ايجاد گفتگو در تالار

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •